Gå til innhold

menssmerter i uke 38


Gjest ehskj

Anbefalte innlegg

Jeg er i uke 38 (med miott andre barn, første fødsel startet på denne måten) og har mensssmerter. I natt våkna jeg av smertene, men sovna etter en halvtime. Nå er det morgen og jeg har fått smertene tilbake. KAn det rett og slett være at jeg er nervøs fordi mannen min er bortreist og jeg er alene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åsa Prebensen, Jordmor

Kynnere kjennes av og til ut som menssmerter. Hvis sammentrekkningerne blir varaktige å regelmessige kan det dog være riktige födselsrier. Det er vanskelig å si om födselen holder på å starte eller om den bare forbereder seg med kynnere. Den psykologiske orsaken til menssmerter som du sev sier, kan også finnes. Hvis du ikke önsker at födselen skal starte synes jeg at du bör ta det med ro. Pröv å vil mest mulig, kanskje finnes det noen som kan avlaste deg med ditt andre barn når mannen din er bortreist? Lykke til!

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...