Gå til innhold

20-årsdag, KJEMPEKVISE, hjelp!

Anbefalte innlegg

Hei.

På lørdag skal jeg i 20-årsdag, og det kommer mye, MYE folk. Og hva merket jeg når jeg sto opp imorres? Joda, en typisk-meg-kvise midt i panna. Og hva er en typisk-meg-kvise? - Det er en kjempestor kvise som som regel plustelig dukker opp midt i panna, som ser mest ut som en kul, og som er umulig og klemme ut. Har smurt på en slik kvise-krem jeg har, vasket meg godt osv. Men som regel tar det ei uke før den går vekk. Problemet er jo at jeg skal i 20-årsdag om 2 dager, og vil ha den vekk så fort som mulig..

Noen som har noen tips?

Veldig takknemlig for hjelp.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/43536-20-%C3%A5rsdag-kjempekvise-hjelp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ha på en tust med tannkrem! Skal ikke garantere at den blir borte så fort, men det hjelper bedre enn de fleste medikamenter som selges over disk.

Har nok prøvd det du.. Problemet her er at dette ikke er en vanlig kvise, det er en kul som ligger BAK huden.

Gjest beautiful

Har nok prøvd det du.. Problemet her er at dette ikke er en vanlig kvise, det er en kul som ligger BAK huden.

Hai, dette svaret kommer nok en stund etter du trengte det, men dette tipset kan du jo bruke i fremtidige kniper. Har opplevd akkurat det samme selv. Legen min ba meg om aa holde en klut med varmt vann paa kvisen (Pass pa at kluten er veldig varm hele tiden). Det som skjedde hos meg var at det stoffet som er inne i kvisen begynnte aa renne ut av seg selv. Personlig fikk jeg sjokk da jeg oppdaget dette. men det virket

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...