Gjest Kvisemannen Skrevet 21. februar 2002 Del Skrevet 21. februar 2002 Heisann! eg er en gutt på snart 19 år som har hatt kviser siden 12 år alderen. I begynnelsen hadde eg ikke noe særlig mye, men etterhvert så ble det bare verre og verre. I 15-16 års alderen hadde eg så mye kviser på ryggen at eg hadde vondt for å ligge ryggen å sove. Eg har oppover årene brukt sikkert 4 forskjellige kvisekurer. Da eg var 17 år gikk eg på Rocutan, en a-vitamin kur som er den dyreste og sterkeste kvisekuren av dem alle. Dette tok knekken på kvisene, både på rygg, bryst og ansikt. Men så en måned etterpå kom kvisene tilbake. Ikke samme mengde som før på rygg og bryst, men i ansiktet er det stort sett like gale som før. Nå er eg snart 19 år og sliter forsatt med kviser. Har brukt mange forskjellige slags ansiktsvaskkremer, uten særlig bedring. Spiser ikke noe som helst form for snop, som sjokolade eller sånn. Holder meg også jevnlig i form ved å trene vekter 3 ganger i uken. Hvorfor får eg forsatt kviser, og hva kan eg gjøre for å bli kvitt dem??? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/43560-slitt-med-kviser-i-snart-7-%C3%A5r-trenger-hjelp/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.