Gå til innhold

Stor forskjell på puppene

Anbefalte innlegg

Den ene puppen min har alltid vært ganske mye større en den andre. Det syns veldig godt hvis jeg ikke bruker BH. Litt bedre med BH, men det syns fortsatt. Samtidig ser puppene mine ut som poser med suppe i etter at jeg fødte en sønn for 7 mnd siden. Dette plager meg forferdelig mye og jeg skjemmes virkelig over dem. Kan godt tenke meg å gjøre noe med det, men har ikke lyst til å legge inn silikon! Har du noen råd til meg?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/43570-stor-forskjell-p%C3%A5-puppene/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Dr med Morten R Kveim, Plastisk Kirurg

Hvis du har bra volum, kan dette løses med en brystløftoperasjon der man fjerner litt av det største for å få dem mer like. Hvis du er misfornøyd med volumet og synes de er for små, må man vurdere proteser. Mer presis er det vanskelig å være uten å ha sett deg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...