Gå til innhold

Sex under menstrasjon


Gjest shs

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg vet at det er mange som har sex under menstruasjonen. Man kan jo bruke kondom eller iallefall ha et håndkle under underlivet til jenten. "Blodet" er ikke farlig på noen som helst måte, en venninne av meg karakteriserte det som "helt vanlige kvinnelig safter med litt farge på".

Men selv har jeg aldri hatt sex under den perioden, først og fremst fordi jeg føler meg litt skitten da + at jeg blir sjelden kåt under menstruasjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat dette diskuterte jeg i går med noen venninner av meg.

De mente at det gjorde godt å ha samleie under mensen,fordi det lindret smertene.

Selv orker jeg ikke tanken på det.Ser på det som klinete og ekkelt....urgh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet at det er mange som har sex under menstruasjonen. Man kan jo bruke kondom eller iallefall ha et håndkle under underlivet til jenten. "Blodet" er ikke farlig på noen som helst måte, en venninne av meg karakteriserte det som "helt vanlige kvinnelig safter med litt farge på".

Men selv har jeg aldri hatt sex under den perioden, først og fremst fordi jeg føler meg litt skitten da + at jeg blir sjelden kåt under menstruasjonen.

Jeg synes det er den beste tia å ha sex jeg! Blir skikklig kåt,

mer følsom og det er mye deiligere. Gudsjelov synes kjærsten min det er helt greit!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje ikke så veldig masse sex akkurat første eller andre mens-dagen, iallefall ikke hvis hun blør mye... Men, dagene etter burde det vel gå greit. Hvis jeg skal ha sex mensen liker jeg best å gjøre det i dusjen... da kan du liksom vaske deg med en gang... Ellers kan du jo ha hånkle under dere i senga, og hvis du syns det er ekkelt med blodet, bruk kondom..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er den beste tia å ha sex jeg! Blir skikklig kåt,

mer følsom og det er mye deiligere. Gudsjelov synes kjærsten min det er helt greit!

Heldig kjæreste du har. Kjæresten min blir veldig kåt under menstrasjon men synes det er grisete. Trenger da masse overtalelse kunst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat dette diskuterte jeg i går med noen venninner av meg.

De mente at det gjorde godt å ha samleie under mensen,fordi det lindret smertene.

Selv orker jeg ikke tanken på det.Ser på det som klinete og ekkelt....urgh

Nei orker ikke tanken på det jeg heller. Har aldri hatt det å kommer heller aldri til å ha det. Mange av mine venninner har det så jeg begynte nesten å tro at det bare var meg som ikke likte det.

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jasså du

Godt!!Jeg er vel også heldig som har en kjæreste som liker det like godt som meg.Under menstruasjonen virker det som jeg blir "ekstra" kåt liksom!:)))

er ikke noe i veien for å ha sex under menstrasjonen, men hvis blodet er et problem, kan dere jo prøve i rumpa! begge deler fungerer uansett fint for meg og dama!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Berthold Grunfeld, professor i psykiatri

Akkurat dette diskuterte jeg i går med noen venninner av meg.

De mente at det gjorde godt å ha samleie under mensen,fordi det lindret smertene.

Selv orker jeg ikke tanken på det.Ser på det som klinete og ekkelt....urgh

Svært forskjellig med andre ord. Noen liker det, andre kan ikke fordra det. Smaken og behaget er forskjellig.

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen.

Vennlig hilsen

Berthold Grünfeld

professor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldig kjæreste du har. Kjæresten min blir veldig kåt under menstrasjon men synes det er grisete. Trenger da masse overtalelse kunst.

Jeg liker det, men liker ikke å bruke andre stillinger enn misjonærstillingen. Jeg synes tanken på å bli tatt bakfra eller sitte oppå er litt grisete under mensturasjon. Ellers pleier jeg ALDRI å gjøre det uten å dusje etterpå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker det, men liker ikke å bruke andre stillinger enn misjonærstillingen. Jeg synes tanken på å bli tatt bakfra eller sitte oppå er litt grisete under mensturasjon. Ellers pleier jeg ALDRI å gjøre det uten å dusje etterpå...

Jeg kan ikke fordra det de tre første dagene fordi jeg har sterke menssmerter, men etter det er det bare godt. ;-)

http://www.doktoronline.no/homepage/wildpussy/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...