Gå til innhold

menssmerter uten mens


hula

Anbefalte innlegg

Jeg har de siste to ukene vært plaget av sterke "menssmerter" i venstre siden av magen. Smertene kommer noen ganger daglig, og varer bare noen sekunder før de går over. Smerten ligner på mine vanlige menssmerter, men er av kortere varighet og kraftigere. Skulle hatt mensen 8.februar(ca), men har nå ingen mens bare smerter? Hva kan dette være? Hadde en småblødning den dagen jeg skulle ha mens, men den varte ikke lenge. Jeg venter og venter på mensen som ikke kommer! Jeg har den siste mnd. prøvet å bli gravid, og vet ikke om det har noen innvirkning?(er ikke gravid- har tatt to tester)Jeg håper ikke dette skal ha noen innvirkning på min evne til å bli gravid.(har igrunnen alltid vært uregelmessig) Håper noen har opplevd noe lignende, og har lyst å svare meg! Takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Ved uteblitt menstruasjon og smerter boer man soeke lege da det kan vaere en abort eller i verste fall graviditet utenfor livmoren. Da behoever testen ikke bestandig aa gi utslag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ved uteblitt menstruasjon og smerter boer man soeke lege da det kan vaere en abort eller i verste fall graviditet utenfor livmoren. Da behoever testen ikke bestandig aa gi utslag.

Hei

Nå har jeg testet positivt(tror jeg) Streken var svak, men jeg så den! Har vært inne på diverse internettsider, og funnet ut at de fleste gravide får smerter i magen i begynnelsen av svangerskapet. Da ble jeg beroliget! Er det noen som har lik erfaring?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Nå har jeg testet positivt(tror jeg) Streken var svak, men jeg så den! Har vært inne på diverse internettsider, og funnet ut at de fleste gravide får smerter i magen i begynnelsen av svangerskapet. Da ble jeg beroliget! Er det noen som har lik erfaring?

jeg tror likevel du bør få en legetime raskest mulig. Smertene du beskriver lyder ikke som de vanlige man kan ha i begynnelsen av garvidteten.

Sørg for å få en innvendig ultralyd som kan konstatere at fosteret vokser på riktig sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...