djensine Skrevet 23. februar 2002 Del Skrevet 23. februar 2002 Å nei og nei, nå begynner det nå snart å lakke og li mot våren og sommeren igjen da. Dette er svært så dårlige nyheter for en helårs asmatiker som meg. De skjøre astma lungerne mine blir så fryktelig sjuge av alt som spirer og gror. Nå for tiden ja så sitter jeg her da, rett ned med bronkitt og lungebetennelse igjen da. Jeg er bare så lei av hele den greien her da, det blir jo da heller ikke noe bedre for meg, ja sånn når våren og sommeren ikke er det minste lyspunkt for min astma da. Jeg sitter her i sengen. Jeg er spon tett, og det surkler og piper i pusten, brystet, lungene mine. Hoster og hoster. Må faram med astmaspray ved den miinste bevegelse. Jeg orker bare ikke tanken på det å sitte i en annen fremmed seng, for så det å bare kunne glane rett inn i de skjedelige hvite sjugehus veggene nå igjen da!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! LEGER STÅR FORSKNINGEN PÅ NYE OG BEDRE ASTMA MEDISINER SOM VIRKER HELT I STAMPE ELLER HVA???????????? sorry, men det rett ovenfor med storebokstaver er så slettes ikke frekt ment fra min side da, men det er nå bare sånn det er det, ja det at jeg er bare så inderlig desperat etter det og endelig en gang for alle, foreksempel kunne få noe medisner som virker på meg også, ja sånn uten alvorlige bivirkninger!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Så til alle dere som har helårs astma, så ønsker jeg dere en så riktig god bedring, som dere bare overhode mulig kan få til. Og til alle dere andre som ikke er plaget i vår og sommer halvåret, ja så må dere kose dere så godt som dere bare overhode mulig kan få til. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/43644-v%C3%A5rensommeren-en-plagsom-tid-med-hel%C3%A5rs-astmalunger/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ung astmatiker Skrevet 24. februar 2002 Del Skrevet 24. februar 2002 djensine, det er ille at du er syk hele tiden, men kan du aldri gjøre noe annet enn å klage og rakke ned på de andre her inne som prøver å gi deg råd? Vi er faktisk flere i samme situasjon som deg, du er ikke den eneste i verden som sliter med en helårsastma. nei, kanskje vi ikke er på sykehuset like ofte som deg.. men det er vel ikke noe å skryte av? Det virker nesten på meg som du holder på med ditt eget private mesterskap i å være dårligst av astmaen din. Er det ikke mer du kan gjøre? Jeg har selv plager hele året, men faktisk må jeg si meg enig med Poetica at det er vinteren som er verst. Pollen er kjipt, men kulden påvirker astmaen på en hel annen måte. Vi er mange som har det på den måten og derfor lengter vi mot varmere tider, selv om kanskje ikke astmaen blir så mye bedre. Du trenger jo ikke klage på opptil flere forum på at vi ønsker at våren skal komme. Det virker bare patetisk på en måte. Og innlegget ditt under allergiforum ang. svaret du fikk fra Ragnhild Halvorsen tok jo kaka.Prøv å se litt optimistisk på livet da, jente! Og ja, det er faktisk vanlig med kvinnelige leger. Er det noe verre at disse lytter på deg enn at en godt voksen mann gjør det? uansett, en lege tenner ikke på pasienten sin, og legene lytter så mye på pasienter at de ikke bryr seg nevneverdig om det. Jeg har selv kvinnelig lege, og det gjør meg ikke til lesbisk. Du bør kanskje revurdere de tankene om kvinnelige leger, andelen øker for hvert år. Jeg GLEDER meg til varmere tider, du bør gjøre det du også og se lysere på livet- det er ille om du skal ha det følelsesmessig tungt hele tiden. finn ting du kan glede deg over. ettersom du har det så ille for tiden så kan det jo ikke bli så mye verre, kan det? Poetica: håper alt står bra til med deg og dine! ønsker deg alt godt og vi får håpe kulda og isen forsvinner snart! God bedring til alle som er dårlige! gode hilsener, 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/43644-v%C3%A5rensommeren-en-plagsom-tid-med-hel%C3%A5rs-astmalunger/#findComment-164365 Del på andre sider Flere delingsvalg…
djensine Skrevet 25. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2002 djensine, det er ille at du er syk hele tiden, men kan du aldri gjøre noe annet enn å klage og rakke ned på de andre her inne som prøver å gi deg råd? Vi er faktisk flere i samme situasjon som deg, du er ikke den eneste i verden som sliter med en helårsastma. nei, kanskje vi ikke er på sykehuset like ofte som deg.. men det er vel ikke noe å skryte av? Det virker nesten på meg som du holder på med ditt eget private mesterskap i å være dårligst av astmaen din. Er det ikke mer du kan gjøre? Jeg har selv plager hele året, men faktisk må jeg si meg enig med Poetica at det er vinteren som er verst. Pollen er kjipt, men kulden påvirker astmaen på en hel annen måte. Vi er mange som har det på den måten og derfor lengter vi mot varmere tider, selv om kanskje ikke astmaen blir så mye bedre. Du trenger jo ikke klage på opptil flere forum på at vi ønsker at våren skal komme. Det virker bare patetisk på en måte. Og innlegget ditt under allergiforum ang. svaret du fikk fra Ragnhild Halvorsen tok jo kaka.Prøv å se litt optimistisk på livet da, jente! Og ja, det er faktisk vanlig med kvinnelige leger. Er det noe verre at disse lytter på deg enn at en godt voksen mann gjør det? uansett, en lege tenner ikke på pasienten sin, og legene lytter så mye på pasienter at de ikke bryr seg nevneverdig om det. Jeg har selv kvinnelig lege, og det gjør meg ikke til lesbisk. Du bør kanskje revurdere de tankene om kvinnelige leger, andelen øker for hvert år. Jeg GLEDER meg til varmere tider, du bør gjøre det du også og se lysere på livet- det er ille om du skal ha det følelsesmessig tungt hele tiden. finn ting du kan glede deg over. ettersom du har det så ille for tiden så kan det jo ikke bli så mye verre, kan det? Poetica: håper alt står bra til med deg og dine! ønsker deg alt godt og vi får håpe kulda og isen forsvinner snart! God bedring til alle som er dårlige! gode hilsener, Jeg er mest plaget om våren og sommeren. Jeg har da aldri skreve det at alle andre skal være det. (vinteren er den aller beste tiden for meg på året. Det er noe som jeg slettes ikke bør skamme meg over. Så noen beklagelse for det får du faktisk ikke. På samme måte som du og andre har rett til å plages mest i vinter halvåret, ja så har jeg like mye rett til å plages mest i sommer halvåret. Jeg mestrer ikke det at kvinner klasser på meg. Jeg har da heller aldri skreve det at dere alle andre ikke skal gjøre det heller. Snakker om å ikke få glede seg over våren og sommeren. Ja for det er akkurat sånn jeg har det når dere alle andre klager forran høsten og vinteren som jeg gleder meg til. Foresten så er det tydelig at du ikke helt har fått med deg det som jeg skrev. For jeg skrev der, og sønsket faktisk at dere med høst og vinter astma skulle kose dere så best dere bare kunne få til. Så ved å kalle meg for negativ, ja så har du faktisk dritt skikkelig på draget. Men det er greit det, for jeg ønsker fremdeles dere som ikke har astma plager i vår og sommer halvåret en god tid. Når det gjelder Ragnhild så spurte jeg bare hvorfor i all verden hun tok det som en selvfølge at jeg måtte ha en kvinnlig lege. DET ER DA OVERHODE INGEN SELVFØLGE DET DA! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/43644-v%C3%A5rensommeren-en-plagsom-tid-med-hel%C3%A5rs-astmalunger/#findComment-164453 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poetica Skrevet 25. februar 2002 Del Skrevet 25. februar 2002 djensine, det er ille at du er syk hele tiden, men kan du aldri gjøre noe annet enn å klage og rakke ned på de andre her inne som prøver å gi deg råd? Vi er faktisk flere i samme situasjon som deg, du er ikke den eneste i verden som sliter med en helårsastma. nei, kanskje vi ikke er på sykehuset like ofte som deg.. men det er vel ikke noe å skryte av? Det virker nesten på meg som du holder på med ditt eget private mesterskap i å være dårligst av astmaen din. Er det ikke mer du kan gjøre? Jeg har selv plager hele året, men faktisk må jeg si meg enig med Poetica at det er vinteren som er verst. Pollen er kjipt, men kulden påvirker astmaen på en hel annen måte. Vi er mange som har det på den måten og derfor lengter vi mot varmere tider, selv om kanskje ikke astmaen blir så mye bedre. Du trenger jo ikke klage på opptil flere forum på at vi ønsker at våren skal komme. Det virker bare patetisk på en måte. Og innlegget ditt under allergiforum ang. svaret du fikk fra Ragnhild Halvorsen tok jo kaka.Prøv å se litt optimistisk på livet da, jente! Og ja, det er faktisk vanlig med kvinnelige leger. Er det noe verre at disse lytter på deg enn at en godt voksen mann gjør det? uansett, en lege tenner ikke på pasienten sin, og legene lytter så mye på pasienter at de ikke bryr seg nevneverdig om det. Jeg har selv kvinnelig lege, og det gjør meg ikke til lesbisk. Du bør kanskje revurdere de tankene om kvinnelige leger, andelen øker for hvert år. Jeg GLEDER meg til varmere tider, du bør gjøre det du også og se lysere på livet- det er ille om du skal ha det følelsesmessig tungt hele tiden. finn ting du kan glede deg over. ettersom du har det så ille for tiden så kan det jo ikke bli så mye verre, kan det? Poetica: håper alt står bra til med deg og dine! ønsker deg alt godt og vi får håpe kulda og isen forsvinner snart! God bedring til alle som er dårlige! gode hilsener, Takk for gode ønsker, det samme ønskes deg også, og alle andre som har det tøft, enten det er vinter eller vår. Carpe diem! ;o) Jeg er ellers enig i din reaksjon på djensines tendens til å alltid syte og klage. Det blir i overkant å sutre hele tiden over alle verdens små og store ting. Det gjelder i bunn og grunn å prøve å se positivt på de små tingene som faktisk er positive. Det er mange, mange som har atskillig tøffere ting å slite med enn det vi astmatikere har, uten at de klager. Så lenge det er liv er det håp!!! ) djensine; det er ikke alltid så lett å være kroniker, det vet jeg godt, men en kan ikke gå rundt å bare sutre og klage for den minste ting. Du minner forresten veldig om maranja, er det deg, kanskje?? Jeg vet at en del mennesker ikke kan være riktig lykkelige uten at de er ulykkelige, kanskje er du en slik... Men det blir vanskelig å engasjere seg hele tiden i bare elendigheten som beskrives, faktisk. Jeg svarer deg her på ditt svar på allergiforum med det samme: Du overreagerer i forhold til legene, og ikke minst synes jeg det viser en holdning til homofile som er direkte provoserende. Det er en kopling der som virker helt idiotisk!!! Du bør gjøre noe med dine egne holdninger, ikke bare til livet generelt, men også til andre spesielt. Rådet er absolutt gitt i beste mening. Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/43644-v%C3%A5rensommeren-en-plagsom-tid-med-hel%C3%A5rs-astmalunger/#findComment-164570 Del på andre sider Flere delingsvalg…
tie Skrevet 25. februar 2002 Del Skrevet 25. februar 2002 Jeg er mest plaget om våren og sommeren. Jeg har da aldri skreve det at alle andre skal være det. (vinteren er den aller beste tiden for meg på året. Det er noe som jeg slettes ikke bør skamme meg over. Så noen beklagelse for det får du faktisk ikke. På samme måte som du og andre har rett til å plages mest i vinter halvåret, ja så har jeg like mye rett til å plages mest i sommer halvåret. Jeg mestrer ikke det at kvinner klasser på meg. Jeg har da heller aldri skreve det at dere alle andre ikke skal gjøre det heller. Snakker om å ikke få glede seg over våren og sommeren. Ja for det er akkurat sånn jeg har det når dere alle andre klager forran høsten og vinteren som jeg gleder meg til. Foresten så er det tydelig at du ikke helt har fått med deg det som jeg skrev. For jeg skrev der, og sønsket faktisk at dere med høst og vinter astma skulle kose dere så best dere bare kunne få til. Så ved å kalle meg for negativ, ja så har du faktisk dritt skikkelig på draget. Men det er greit det, for jeg ønsker fremdeles dere som ikke har astma plager i vår og sommer halvåret en god tid. Når det gjelder Ragnhild så spurte jeg bare hvorfor i all verden hun tok det som en selvfølge at jeg måtte ha en kvinnlig lege. DET ER DA OVERHODE INGEN SELVFØLGE DET DA! Men som Ragnhild svarte så er det 50/50 om det er en kvinnelig eller mannlig lege, så da er det vel like greit å skrive hun som å skrive han. Og det er jo litt merkelig - men bra for deg - at det tilsynelatende er bare du på hele dette forumet som har det bedre i forhold til astmane sin på vinteren? Du refererer til at andre brukere her klager og syter foran høst og vinter, jeg har aldri lest slike klage/syte innlegg her før jeg. Med unntak av dine innlegg, som av og til kan bli i overkant mye... 42-43 i feber er jo heller ikke helt realistisk kanskje? Det er jo også litt merkelig at du har ett slikt anstrengt forhold til kvinnelige leger. Om du er så hyppig innlagt så møter du vel på noen kvinner også? Og det er jo ikke alltid at det kan oppdrives en mannlig lege? Prøv å vær litt realistisk og litt optimistisk, det gjør hverdagen atskillig lettere. Og man ER jo ikke sykdommen sin, men man HAR den. Mvh 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/43644-v%C3%A5rensommeren-en-plagsom-tid-med-hel%C3%A5rs-astmalunger/#findComment-164576 Del på andre sider Flere delingsvalg…
djensine Skrevet 25. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2002 Takk for gode ønsker, det samme ønskes deg også, og alle andre som har det tøft, enten det er vinter eller vår. Carpe diem! ;o) Jeg er ellers enig i din reaksjon på djensines tendens til å alltid syte og klage. Det blir i overkant å sutre hele tiden over alle verdens små og store ting. Det gjelder i bunn og grunn å prøve å se positivt på de små tingene som faktisk er positive. Det er mange, mange som har atskillig tøffere ting å slite med enn det vi astmatikere har, uten at de klager. Så lenge det er liv er det håp!!! ) djensine; det er ikke alltid så lett å være kroniker, det vet jeg godt, men en kan ikke gå rundt å bare sutre og klage for den minste ting. Du minner forresten veldig om maranja, er det deg, kanskje?? Jeg vet at en del mennesker ikke kan være riktig lykkelige uten at de er ulykkelige, kanskje er du en slik... Men det blir vanskelig å engasjere seg hele tiden i bare elendigheten som beskrives, faktisk. Jeg svarer deg her på ditt svar på allergiforum med det samme: Du overreagerer i forhold til legene, og ikke minst synes jeg det viser en holdning til homofile som er direkte provoserende. Det er en kopling der som virker helt idiotisk!!! Du bør gjøre noe med dine egne holdninger, ikke bare til livet generelt, men også til andre spesielt. Rådet er absolutt gitt i beste mening. Lykke til! Jeg finner det da på ingen som helst måte unaturlig, ja det at du samenligner meg med maranja, som var min tvillingsøster. Jeg har da aldri lagt skjul på at jeg kjente henne veldig godt. Du må gjerne for meg, tro det at jeg er imot homofile hvis du ønsker det. Men da det er da kanskje veldig merkelig at mine beste venner er homofile, men men, som sagt du kan tro hva du vil du for meg. Det at JEG ikke liker å bli klådd på av kvinner , ja det har med helt andre ting å gjøre enn dårlige holdninger mot homofile. Poetica hvis du hadde blitt banka opp, og vekka om natta av at din egen mor hadde fingre nede i trusa di, ja da er det ikke sikkert at du heller hadde forgudet kvinne hender på din egen kropp Poetica. Så holdningene mine de er det nokk desverre ingen ting i veien med!!!!!!!!! Foresten en grei måte å avslutte på, da jeg snart flytter ut av landet! Det ser jeg frem til! Så du ser det stemmer heller ikke at jeg bare er negativ! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/43644-v%C3%A5rensommeren-en-plagsom-tid-med-hel%C3%A5rs-astmalunger/#findComment-164591 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poetica Skrevet 25. februar 2002 Del Skrevet 25. februar 2002 Jeg finner det da på ingen som helst måte unaturlig, ja det at du samenligner meg med maranja, som var min tvillingsøster. Jeg har da aldri lagt skjul på at jeg kjente henne veldig godt. Du må gjerne for meg, tro det at jeg er imot homofile hvis du ønsker det. Men da det er da kanskje veldig merkelig at mine beste venner er homofile, men men, som sagt du kan tro hva du vil du for meg. Det at JEG ikke liker å bli klådd på av kvinner , ja det har med helt andre ting å gjøre enn dårlige holdninger mot homofile. Poetica hvis du hadde blitt banka opp, og vekka om natta av at din egen mor hadde fingre nede i trusa di, ja da er det ikke sikkert at du heller hadde forgudet kvinne hender på din egen kropp Poetica. Så holdningene mine de er det nokk desverre ingen ting i veien med!!!!!!!!! Foresten en grei måte å avslutte på, da jeg snart flytter ut av landet! Det ser jeg frem til! Så du ser det stemmer heller ikke at jeg bare er negativ! Ja, det er godt at du kan se positivt på noe, det hjelper både på humøret og livet, vettu! ) Ellers så må jeg si at jeg til dags dato aldri har opplevd at leger, verken hun eller han, "klasser" på pasientene sine. ) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/43644-v%C3%A5rensommeren-en-plagsom-tid-med-hel%C3%A5rs-astmalunger/#findComment-164614 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ung astmatiker Skrevet 25. februar 2002 Del Skrevet 25. februar 2002 Jeg er mest plaget om våren og sommeren. Jeg har da aldri skreve det at alle andre skal være det. (vinteren er den aller beste tiden for meg på året. Det er noe som jeg slettes ikke bør skamme meg over. Så noen beklagelse for det får du faktisk ikke. På samme måte som du og andre har rett til å plages mest i vinter halvåret, ja så har jeg like mye rett til å plages mest i sommer halvåret. Jeg mestrer ikke det at kvinner klasser på meg. Jeg har da heller aldri skreve det at dere alle andre ikke skal gjøre det heller. Snakker om å ikke få glede seg over våren og sommeren. Ja for det er akkurat sånn jeg har det når dere alle andre klager forran høsten og vinteren som jeg gleder meg til. Foresten så er det tydelig at du ikke helt har fått med deg det som jeg skrev. For jeg skrev der, og sønsket faktisk at dere med høst og vinter astma skulle kose dere så best dere bare kunne få til. Så ved å kalle meg for negativ, ja så har du faktisk dritt skikkelig på draget. Men det er greit det, for jeg ønsker fremdeles dere som ikke har astma plager i vår og sommer halvåret en god tid. Når det gjelder Ragnhild så spurte jeg bare hvorfor i all verden hun tok det som en selvfølge at jeg måtte ha en kvinnlig lege. DET ER DA OVERHODE INGEN SELVFØLGE DET DA! djensine, Jeg skjønner ikke din trang til bare å syte hele tiden, det må være mulig å finne noe positive sider å se på også. Jeg har ihvertfall ikke tid eller lyst til å grave meg langt ned i tunge og depressive dager fordi om jeg er dårlig. Det er så mye mer ved livet enn sykdom, husk det! Har du vurdert noen du kan snakke med? Det finnes hjelp en kan få med å komme seg over tunge perioder. Tenk på det ihvertfall. Jeg hadde tenkt til å si det samme som Poetica; jeg er overbevist om at Maranja fortsatt lever jeg.. er ikke helt overbevist om at hun var din tvillingsøster.men det er det samme. Skal ikke krangle om det, men dere virker unektelig like. Selv om dere kjente hverandre godt. nok om det. Jeg synes ikke at jeg selv har driti på draget akkurat hva gjelder kvinnelige leger. Jeg synes holdningen din til leger er rimelig arrogant, det finnes mange dyktige leger, også kvinnelige. Men jeg kan skjønne at de gruer seg hvis du er like sur og tverr i virkeligheten. Husk, leger er bare mennesker de også og du bør prøve å ha et profesjonelt forhold til dem. Men jeg skjønner ikke hva du mener med at de krafser så mye på deg? Det er da ikke SÅ mye krafsing, er det det da? Men for oss som ikke har spesielle tanker rundt emnet så er det vel greit å mene det. Legene gjør bare jobben sin, jeg tror ikke de tenker mer over sånne ting. Og dessuten, som tie sier, det er lite sannsynlig med feber over 42 grader. En voksen er alvorlig syk dersom feberen går over 40grader, og jeg tror ikke du lever dersom den går så mye høyere. da er du nok rimelig nær av å dø av en blodforgiftning eller noe. Men det får være en annen sak. jeg håper du får det fint i utlandet, håper for din skuld at du skal flytte til et sted med varmt og tørt klima uten pollen. Det blir vel fint. hvor skal du flytte? Gran Canaria eller sånne steder er jo ypperlig. Tenk over å søke mer hjelp i helsevesenet. Det er ille at du skal ha det så fælt hele tiden. jeg tror fortsatt det er mer legene kan gjøre for deg også. hvor bor du? det må da være mulig å henvise deg et annet sted? det er jo fritt sykehusvalg også. Hold humøret oppe og prøv å fokusere på de hyggelige tingene, det blir så mye bedre åå være rundt deg da! Gode tanker, 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/43644-v%C3%A5rensommeren-en-plagsom-tid-med-hel%C3%A5rs-astmalunger/#findComment-164630 Del på andre sider Flere delingsvalg…
djensine Skrevet 26. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2002 djensine, Jeg skjønner ikke din trang til bare å syte hele tiden, det må være mulig å finne noe positive sider å se på også. Jeg har ihvertfall ikke tid eller lyst til å grave meg langt ned i tunge og depressive dager fordi om jeg er dårlig. Det er så mye mer ved livet enn sykdom, husk det! Har du vurdert noen du kan snakke med? Det finnes hjelp en kan få med å komme seg over tunge perioder. Tenk på det ihvertfall. Jeg hadde tenkt til å si det samme som Poetica; jeg er overbevist om at Maranja fortsatt lever jeg.. er ikke helt overbevist om at hun var din tvillingsøster.men det er det samme. Skal ikke krangle om det, men dere virker unektelig like. Selv om dere kjente hverandre godt. nok om det. Jeg synes ikke at jeg selv har driti på draget akkurat hva gjelder kvinnelige leger. Jeg synes holdningen din til leger er rimelig arrogant, det finnes mange dyktige leger, også kvinnelige. Men jeg kan skjønne at de gruer seg hvis du er like sur og tverr i virkeligheten. Husk, leger er bare mennesker de også og du bør prøve å ha et profesjonelt forhold til dem. Men jeg skjønner ikke hva du mener med at de krafser så mye på deg? Det er da ikke SÅ mye krafsing, er det det da? Men for oss som ikke har spesielle tanker rundt emnet så er det vel greit å mene det. Legene gjør bare jobben sin, jeg tror ikke de tenker mer over sånne ting. Og dessuten, som tie sier, det er lite sannsynlig med feber over 42 grader. En voksen er alvorlig syk dersom feberen går over 40grader, og jeg tror ikke du lever dersom den går så mye høyere. da er du nok rimelig nær av å dø av en blodforgiftning eller noe. Men det får være en annen sak. jeg håper du får det fint i utlandet, håper for din skuld at du skal flytte til et sted med varmt og tørt klima uten pollen. Det blir vel fint. hvor skal du flytte? Gran Canaria eller sånne steder er jo ypperlig. Tenk over å søke mer hjelp i helsevesenet. Det er ille at du skal ha det så fælt hele tiden. jeg tror fortsatt det er mer legene kan gjøre for deg også. hvor bor du? det må da være mulig å henvise deg et annet sted? det er jo fritt sykehusvalg også. Hold humøret oppe og prøv å fokusere på de hyggelige tingene, det blir så mye bedre åå være rundt deg da! Gode tanker, Hva og hvordan dere som ikke kjenner meg tenker om meg, ja det spiller da ingen rolle for meg. Dere veit jo ikke hvem jeg er en gang. Det aller viktigste for meg, det er hva vennene mine, slekta mi, familien min, og legen min veit om meg. Disse veit veldig godt at jeg ikke er maranja! Så du og Poetica må bare tro i vei så mye dere orker!!!!!!!!!!!! Journalen min hos legen min, og på sjugehuset taler for seg. Så jeg har på ingen måte behov for at du skal tro meg her heller. Når det gjelder hvor jeg skal flytte, ja det er det vennene mine, slekta mi, og familien min som skal få vite!!!!!!!!!!!!!!!! Så håper jeg for din egen del at du ikke fortsetter å snakke om ei som er død. Alt som er rettet mot meg djensine, fortsett så lenge du gidder. Men ha nå for all del litt respekt for den som er 7fot under. Ikke prøv deg en gang, med å sende denne i retur, om at det er jeg som ikke respekterer andre. FOR DET VAR IKKE MEG JEG BAD DEG RESPEKTERE. Hadde du respektert at maranja ikke er blant oss lengre, ja da hadde det fristet å fortelle deg hvor jeg skal flytte. djensine sjekker ut av doktoronline.no til stor glede for seg selv!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nå står du jo fritt til å skrive uten svar fra meg! Skjønt ikke sant? Håper det! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/43644-v%C3%A5rensommeren-en-plagsom-tid-med-hel%C3%A5rs-astmalunger/#findComment-164875 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.