Gå til innhold

Jeg er redd.

Anbefalte innlegg

Gjest puppine

Jeg er så redd. Redd for at han har gjemt seg under sengen min, og plutselig kommer frem uten at jeg er klar over det. Redd for at han skal se inn gardinene mine når jeg skal sove, redd for å i det hele tatt sove. Jeg ligger våken om natten. Sover om dagen - når jeg har folk rundt meg og er trygg. Jeg kutter meg. Har store arr og kutt på håndleddet. Av og til vil jeg ikke leve mer. Jeg orker ikke leve i sorg og depresjoner. Føler at ingen reagerer før det er gjort. De må se selve kuttene før de kan trøste. Jeg orker ikke tenke på sex. Har ikke klart å hatt samleie/blitt i lag med noen på et halvt år.Har heller ikke gjort noe selv. Orker ikke tenke på det. Jeg er redd når jeg går på gaten. Ser jeg en som ligner på han bryter jeg sammen i gråt. Jeg svetter. Er nervøs hele tiden. Tenk om han ser på meg nå? Jeg har klart å slutte å røyke. Tør ikke gå ut av huset alene for å gjøre det. Tenk hvis han vil ta jeg.

Hjelp meg. Jeg er livredd hele tiden. Tenk hvis...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/43649-jeg-er-redd/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ollivia

kjære deg, det er vondt å ha det sånn... Bor han langt unna deg? Er det lenge siden han har gjort deg noe? Har du noen som kan være hos deg? Hvis du ringer krisesenteret kan du sikkert få en voldsalarm bare for trygghetens skyld. Eller hvis du har noen du kan besøke bare for å vite at han ikke vet hvor du er. Jeg er fortsatt redd for å bare se han som har gjort meg vondt for mange år siden, så jeg forstår deg godt... Lykke til, klem

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/43649-jeg-er-redd/#findComment-164020
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...