Gå til innhold

Tårene i mørket (dikt)

Anbefalte innlegg

I en krok i mørket.

tårene renner nedover kinnene.

Store salte tårer,

en etter en treffer gulvet.

Ingen hører, ingen ser.

Helt alene!

Tårene i mørket har ikke stoppet.

Helt alene ingen bryr seg.

Tårene i mørket vil fortsette å treffe dryppe.....

Helt til noen sier

"

Jeg bryr meg"

Store salte tårer treffer fortsatt gulvet..........!

Susi18 20.02.02

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/43684-t%C3%A5rene-i-m%C3%B8rket-dikt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest knappen

De fleste bryr seg om dere som har blitt utsatt for overgrep, men det er ikke alltifd det er mulig å se det. Dere må prøve å bli flinkere til å snakke, si det konkret som det er, sette ord på følelsene deres, det hjelper ikke bare å skrive svevende dikt, konkrete fakta må frem hvis du vil ha hjelp. Harde ord, men jeg bryr meg virkelig om dere, jeg er ikke bare en utenforstående, jeg vet jeg også hva dette dreier seg om

Kjære Susi18

Jeg bryr meg om deg. Har lest mange av innleggene dine her på Doktoronline, og kjenner meg så igjen i det du skriver. Det er vondt å føle at man ikke blir sett eller hørt. Vit at vi her ser deg, vi ser at du har det vondt og er redd. Jeg vil gjerne høre mer hvordan det går med deg, Susi18. Så skriv mer her på forumet når du føler at du klarer det, og hvis du vil kan du sende meg en e-post: [email protected]

Stå på, og gi deg ikke!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...