Gå til innhold

jeg vet ikke...huff...

Gjest (ikke undertegnet)

Anbefalte innlegg

Gjest (ikke undertegnet)

Hei!

Huff....

Vet ikke hvordan jeg skal skrive dette... Eller hvordan jeg skal formulere meg eller noenting... det er som dere sikkert skjønner , ikke stort jeg vet...

Og jeg beklager...

jeg gråter... Prøver å ikke tenke...

Jeg er ikke blitt utsatt for noe overgrep... Det var alt min feil uansett...

Ikke noe seksuelt overgrep...

Bare denne læreren... Han var 37, jeg på den tiden rundt 14 år. Han gjorde ikke så mye... Bare maserte meg en del, synes jeg trengte det... bare ga meg klemmer veldig ofte... Jeg tenkte ikke så mye over det...

Holdt hele tiden kontaken med meg... På mail når jeg var et år vekke...

Jeg synes det var koselig. Begynte på den alderen å få problemer med maten...

Og det var godt å ha noen voksne der som "brydde" seg...

så ble jenten innlagt.... Først somatisk, så pyskiatrisk, for deretter kort visitt på somatisk igjen, for å få innlagt sonde, og for å dra den med seg tilbake på psyk. Orket ikke være på somatisk...

Han holdt hele tiden kontakten... Kom på besøk titt og ofte.. Utvekslet mobilnummer....

Han sendte mange meldinger. Som dag som natt... Når jenten etterhvert fikk helgepermer ringte han henne ofte mitt på natten... ba henne kose med seg selv under dynen.sa jenten ikke måtte glemme det seksuelle selv om hun var syk...

Ringte henne opp igjen ca 10 minutter etterpå. Spurte om det "gikk" for henne... Det gikk for han, han koste med seg selv, sa han tenkte på denne livredde jenten hele tiden... Jenten gråter....

Han gir seg ikke... Jenten blir spurt læreren , som nå er blitt 41. Jenten selv er 18, om hun vil være med på gåtur over fjellet. Jenten tør ikke si nei selv, sier til sykehuspersonalet at hun egentlig ikke vil, men de synes hun skal gå... For jenten har vært deprimert lenge, ikke utenfor en dør på flere måneder... Jenten blir med han...

han tar henne på rumpen, sier den er fin. Den er god å ta på. tar hånden hennes og jenten må holde den, hele dagen...

Han gir henne masse klemmer.

Etterpå blir hun imnvitert på kino... Igjen blir hun med... Dum osm denne jenten er... Herlighet, alt er hennes feil... Men uansett så gråter jenten, inni seg... Ingen må se... Ingen må vite... Det er ikke hun som bestemmer at ingen må vite.. Men han...

Han koser masse med henne i kinosalen... Tar på henne overalt... Heldigvis har jenten, nøye utvalgt, valgt en hel buksedrakt... Fingrene kan ikke gå ned i buksen... heldigvis... Igjen gråter jenten, inni seg vel å merke..

Så opp i leiligheten hans... for å drikke te... Men han ber henne ligge i armkroken hans i sofaen... Jenten gråter, denne gang litt mer åpenlyst... Han setter seg opp.. stryker henne over håret, kysser henne overalt... Stryker henne... Heldigvis buksedrakten...

Hun reiser seg, sier hun må nå bussen...

løper ut...

Så kom hun på et behandlingsted lenger vekke... i nærheten av oslo. Han ringer henne, sier han vil komme på besøk. Han er nemlig i Oslo den uken. Men heldigvis skal jenten hjem på helgeperm den dagen. Senere ringer han henne, sier han har bestilt setet ved siden av henne på toget. 8 lange timer... 8 lange timer med redsel... 8 lange timer med stryking og et ønske om å gå av toget på fjellet, ligge over i hytten han viser henne fra toget... Ikke nå sier jenten.. Han: " en annen gang"...

Jenten blir redd... Klarer ikke mer og melder en hun stoler på... skriver hva som er skjedd...

Senere på kvelden ringer denne damen jenten stoelr på, til ham, sier han må holde seg langt unna denne jenten...

Han: "greit, hadde du ikke ringt, kunne mye mer skjedd"...

*gråter*

... fikk vite at denne mannen har fått jobb på et senter.. i nærheten av henne...

...livredd...

Men det er 3 måneder siden sist hun hørte fra han... Men igår.. Da traff hun ham... På senteret... Fikk meld av han etterpå... sa han ikke skulle ta kontakt med henne, men hvorfor skrive meld da?

jenten er redd...

Orker ikke tenke, orker ikke føle...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/43730-jeg-vet-ikkehuff/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest starnight

Jeg må få poengtere at dette ikke er din feil i det hele tatt! Denne mannen har så absolutt untnyttet tilliten din, det han gjør er helt uansvarlig.. han kan ikke være helt god i toppen, for å utnytte en jente som deg!! Jeg velger å kalle ham en drittsekk!! jeg forstår godt at du er fryktelig redd ham!! Jeg opplevde noe liknende, bare en gang da... av en gammel mann med stryking på kinn, kyss på kinn osv.. og det er utrolgi skremmende!!! Særlig når de sier til deg at du bare må komme dit dersom du trenger noen å klemme på...*æææsj* Du lurer sikkert fælt på hvorfor jeg forteller dette til deg, men det er for å vise at jeg forstår deg.. skjønner at du er redd! Men kan du prate noe med denne damen du tok kontakt med?? *gir en forsiktig klem om du klarer å ta imot*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/43730-jeg-vet-ikkehuff/#findComment-164399
Del på andre sider

Kjære snille deg!

Vet du hva jeg ser veldig tydelig i det du beskriver her? At du har vært usedvanlig flink til å forsøke å sette grenser for denne læreren! Du har vært kjempeflink! Er det noen som skal føle skyld og skam, så er det han.

Orker ikke tenke, orker ikke føle, skriver du. Men det er jo nettopp det du gjør her. På en veldig, veldig fin måte! Du beskriver det som har skjedd veldig bra, det viser at du har tenkt nøye gjennom de forskjellige episodene. Det at du er redd, viser at du føler. Og følelsene dine er veldig riktige og normale!

Det som er viktig nå, er hva du ønsker å gjøre videre. Jeg er enig med Starnight, kan du ikke snakke mer med den damen som du har betrodd deg til? Kanskje hun kan hjelpe deg til å sette grenser for ham? Jeg råder deg til ikke å svare ham hvis han ringer eller sender flere meldinger. Men spar på dem, de kan komme til nytte en vakker dag...

Stå på lille venn, jeg synes du fortjener masse, masse ros for måten du har taklet dette på!! Nå gjelder det å finne ut hvordan du kan unngå å møte ham, siden han skal jobbe i nærheten av der du bor. Jeg kjenner jo ikke forholdene i nærmiljøet ditt, så det er fint om du kan komme med noen tanker rundt dette selv.

Varm klem fra Grete :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/43730-jeg-vet-ikkehuff/#findComment-164420
Del på andre sider

Kjære snille deg!

Vet du hva jeg ser veldig tydelig i det du beskriver her? At du har vært usedvanlig flink til å forsøke å sette grenser for denne læreren! Du har vært kjempeflink! Er det noen som skal føle skyld og skam, så er det han.

Orker ikke tenke, orker ikke føle, skriver du. Men det er jo nettopp det du gjør her. På en veldig, veldig fin måte! Du beskriver det som har skjedd veldig bra, det viser at du har tenkt nøye gjennom de forskjellige episodene. Det at du er redd, viser at du føler. Og følelsene dine er veldig riktige og normale!

Det som er viktig nå, er hva du ønsker å gjøre videre. Jeg er enig med Starnight, kan du ikke snakke mer med den damen som du har betrodd deg til? Kanskje hun kan hjelpe deg til å sette grenser for ham? Jeg råder deg til ikke å svare ham hvis han ringer eller sender flere meldinger. Men spar på dem, de kan komme til nytte en vakker dag...

Stå på lille venn, jeg synes du fortjener masse, masse ros for måten du har taklet dette på!! Nå gjelder det å finne ut hvordan du kan unngå å møte ham, siden han skal jobbe i nærheten av der du bor. Jeg kjenner jo ikke forholdene i nærmiljøet ditt, så det er fint om du kan komme med noen tanker rundt dette selv.

Tusen takk for at dere har orket å svare meg. Det betyr veldig mye for meg!

Hvorfor skal alt være så vondt? Så vanskelig?

Jeg er så sliten…

Vær så snill, jeg trenger så veldig litt fred…

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre…

Jeg har nesten ikke klart å bevege meg utendørs de siste dagene…

Jeg er så sliten….

Vær så snill, bli ikke sint på meg! Det er ikke meningen å være til bry!

Jeg har pratet med hun damen, hun sier jeg må prøve å glemme. At han har sagt til hun at han skal holde seg vekke fra meg… Men det er ikke så enkelt… Jeg vet det er galt av meg å tenke slik, men klarer ikke å la være…

Han sa det kunne skjedd mye mer hadde ikke hun ringt ham… Jeg er så redd…

Men hva om…?

Hva kunne skjedd?

Hvorfor gjorde han dette? Han sa jeg kunne stole på ham…

Jeg hater meg selv… Så inderlig mye…

Selvskading er blitt eneste løsning for meg nå, for at jeg skal klare å holde ut litt lenger… - alene… Behandleren min vet ikke om dette… Har ikke klart å fortelle dette…

Nå har jeg arr fra før av…. Først trodde jeg at det ville ”hindre” meg i å gjøre det mer… Men tankene kommer bare sterkere og sterkere tilbake…

Jeg er så sliten…

Unnskyld!

Beijo

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/43730-jeg-vet-ikkehuff/#findComment-164484
Del på andre sider

Tusen takk for at dere har orket å svare meg. Det betyr veldig mye for meg!

Hvorfor skal alt være så vondt? Så vanskelig?

Jeg er så sliten…

Vær så snill, jeg trenger så veldig litt fred…

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre…

Jeg har nesten ikke klart å bevege meg utendørs de siste dagene…

Jeg er så sliten….

Vær så snill, bli ikke sint på meg! Det er ikke meningen å være til bry!

Jeg har pratet med hun damen, hun sier jeg må prøve å glemme. At han har sagt til hun at han skal holde seg vekke fra meg… Men det er ikke så enkelt… Jeg vet det er galt av meg å tenke slik, men klarer ikke å la være…

Han sa det kunne skjedd mye mer hadde ikke hun ringt ham… Jeg er så redd…

Men hva om…?

Hva kunne skjedd?

Hvorfor gjorde han dette? Han sa jeg kunne stole på ham…

Jeg hater meg selv… Så inderlig mye…

Selvskading er blitt eneste løsning for meg nå, for at jeg skal klare å holde ut litt lenger… - alene… Behandleren min vet ikke om dette… Har ikke klart å fortelle dette…

Nå har jeg arr fra før av…. Først trodde jeg at det ville ”hindre” meg i å gjøre det mer… Men tankene kommer bare sterkere og sterkere tilbake…

Jeg er så sliten…

Unnskyld!

Beijo

Hvordan går det med deg? Tenker på deg, og håper du har det litt bedre nå?

Skulle ønske du hadde noen å snakke med om dette som kan få deg til å tenke litt mer positive tanker.

Sender masse styrke, og håper det hjelper litt at det er noen "her ute" som bryr seg!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/43730-jeg-vet-ikkehuff/#findComment-165044
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...