Gå til innhold

Forvirret!

Anbefalte innlegg

Lenket fast i frykten for å miste kontrollen. Kontrollen over mine tanker og inerste følelser, har sperret meg helt for psykologen. Frustrtert vet ikke hva jeg ska gjøre. Skal jeg låse opp lenken??

Forvirret vet ikke hva som er rett, og åpne seg for å få hjelp eller låse meg fast og beholde tankene og følelsene for meg selv. Gi av meg selv eller ei???

Hva gjør jeg??????

Klem en forvirret Susi18

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/43774-forvirret/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest rop ut jente

Beholder du tankene for deg selv, kommer ingen til å kunne hjelpe deg. Vil du ha hjelp, eller ønsker du å dvele ved dine depresjoner og sorger. Ønsker du å ha det vondt, er du en martyr? Jeg håper ikke jeg får en datter som ikke sier i fra hvis det skjer henne noe. Jeg kan ikke forstå hvordan mennesker kan holde noe inni seg som ikke deres skyld. Det er ikke din skyld at noen har utnyttet deg, du ville gjerne beholdt din kropp for deg selv, bestemme over den selv, men noen tok den fra deg og det er ikke din skyld. Det er ikke din skyld at noen stjeler uskylden din, du føler deg skyldig fordi du har mistet noe, du har mistet det gode barnet i deg, det lille barnet som ikke visste om det vonde, men det er ikke din skyld at noen stjeler fra deg. Du har ikke vært med på det selv, for et barn(du er så ung , bare 18, vet ikke når det skjedde noe med deg) er umyndig og uskyldig og har ikke lært seg at de har makt over sin egen kropp.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/43774-forvirret/#findComment-164520
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...