Gå til innhold

Tette permisjoner -


Podin

Anbefalte innlegg

Hei!

Det har pågått en liten diskusjon på gravidforum, og jeg fikk høre at IreneG sier noe annet enn det trygdekontoret sier til meg (har snakket med de i dag på telefon pånytt ang. dette!). Kan noen si oss hva som er rett?

For noen dager siden ble det spurt om hvordan det var med å gå ut i ny permisjon ganske umiddelbart etter en permisjon.

Det ble da sagt at man ikke måtte jobbe 6 måneder med full lønn for igjen å få rett på 80% av full lønn (dersom man hadde 80% av full lønn i første permisjon).

Jeg har for sikkerhets skyld snakket med trygdekontoret, og de sier at alle (statsansatt eller ikke) må jobbe 6 måneder med full lønn for igjen kunne oppnå 80% av full lønn ved neste permisjon. Velger man 100% i kortere periode første gang er det ikke noe problem. Hvis man ikke har jobbet disse 6 månedene med 100% lønn får man altså bare 80% lønn av 80% (hvis 80% av full lønn er valgt ved første permisjon). Man kan velge 100% lønn ved andre permisjon, men da får man altså 100% av 80% lønn.

Enten er det trygdekontoret som gir feil opplysninger, ellers så er det noen som har særavtaler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...