Gå til innhold

Åpent forhold,for den ene ikke kan ha sex lengre


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 time siden, Suppedutta skrev:

Noen som gir kona lov å ha sex med andre når han ikke kan lengre

Dersom man gjør et slikt tiltak så må jeg si at det er riktig å være ærlig om det. Jeg mistenker at jeg ble lurt av en som hadde et åpent forhold. Han påsto at han var singel, mens alt tydet på det totalt motsatte. Og det er ikke særlig kjekt dersom man er singel og håper på et forhold å bli lurt av personer som har et forhold, og leker singel.  Så derfor : vær ærlig om det isåtilfelle. :) 

Jeg forstår de som praktiserer det dersom de ikke kan ha sex sammen. Men jeg er også en smule skeptisk, fordi jeg mener at man kan kose fint på mange andre måter :) 

Foreks den psykiske nærheten, og nærheten i form av berøring betyr mye i et forhold. 

 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Suppedutta skrev:

Noen som gir kona lov å ha sex med andre når han ikke kan lengre

Spiller vel mindre rolle hva andre gjør, hovedsaken er vel hva du og din partner blir enige om og synes er greit? Jeg innrømmer glatt at jeg hadde hatt store problemer både med å gi min partner fritt leide om jeg var syk, men også å kunne ha sex med andre dersom han var syk. Tror ikke jeg hadde klart å nyte det på noen måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Lillemus skrev:

Spiller vel mindre rolle hva andre gjør, hovedsaken er vel hva du og din partner blir enige om og synes er greit? Jeg innrømmer glatt at jeg hadde hatt store problemer både med å gi min partner fritt leide om jeg var syk, men også å kunne ha sex med andre dersom han var syk. Tror ikke jeg hadde klart å nyte det på noen måte.

Elsker man partneren sin høyt ... så .. nei da hadde jeg aldri gjort det. Men dette sier en som har levd uten sex i over ett år :D. Kjærligheten overvinner alt!. 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Suppedutta skrev:

Men når det er for livstid, som her og tre år uten. Ts

Hvis det er et veldig stort ønske hos den friske parten, og det skjønner jeg jo at det kan være, så er det kanskje mest real å gå hver til sitt? Har du luftet det for partneren din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gargamel
2 timer siden, Suppedutta skrev:

Noen som gir kona lov å ha sex med andre når han ikke kan lengre

Jeg mener vi kunne hatt masse sex uten samleie. Hvis hun fortsatt gikk og var ulykkelig kunne hun reist og funnet seg en annen.

Da ville jeg i det minste fått styrt fjernkontrollen... 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Suppedutta skrev:

Men når det er for livstid, som her og tre år uten. Ts

Det er sikkert vanskelig... Jeg har et år uten... og holder på å bli gal, men jeg kan overleve for livstid uten. Bedre det enn sex med feilt menneske. Men man må få gjøre som man vil :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Gargamel skrev:

Jeg mener vi kunne hatt masse sex uten samleie. Hvis hun fortsatt gikk og var ulykkelig kunne hun reist og funnet seg en annen.

Da ville jeg i det minste fått styrt fjernkontrollen... 

 

Er enig i denne :) . Helt enig!. 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...