Gjest amansi Skrevet 26. februar 2002 Del Skrevet 26. februar 2002 For ca 5 mnd siden, var kjæresten min med i en bilulykke, og han er lam fra livet og ned. han sitter i rullestol, men han kjenner absolutt ingenting i bena. Han er veldig deprimert, og går til psykolog uten at det hjelper. Jeg er utrolig glad i han, jeg har tross alt holdt ut å sitte ved senga hans i mange uker mens han lå på sykehuset!! Men han har dårlig samvittighet fordi han "ødlegger" livet mitt, og sier jeg fortjener en "normal" kjæreste!! men jeg er jo så utrolig glad i han!! jeg kunne ikke finne på å slå opp med han!! jeg forteller han hele tiden at jeg elsker han og er glad i han osv, men det virker ikke helt som om han tror på meg... han har også dårlig samvittighet for dette med sex. Vi har forståelig nok ikke hatt sex siden ulykken, og han tar på seg skylden for det også! Jeg er så LEI av at han er deprimert hele tiden, og negatvi til alt, jeg skulle gitt MYE bare for å oppleve han slik han var før... Er det noen som har vært gjennom noe lignende, eller har noen gode råd om hva jeg skal gjøre?? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/43888-hva-gj%C3%B8r-jeg-n%C3%A5r-kj%C3%A6resten-min-er-lam/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
funkis Skrevet 7. mars 2002 Del Skrevet 7. mars 2002 Hei. Jeg er selv lam etter en ulykke for 12 år siden. Det er en vanskelig tid dere må igjennom, men stå på. Fint at du vil støtte og hjelpe kjæresten din. Jeg synes dere budet ta kontakt med noen i samme situasjon, spør f.eks på sykehuset eller Spinalenheten, som finne på Haukeland, Trondheim eller Sunnaas sykehus om de har "Brukerkonsulenter" eller om de driver Likemannsarbeid. Jeg fikk mye hjelp og støtte ev en som var i samme situasjon som meg og hadde noen flere "år på baken", bokstavelig talt... Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/43888-hva-gj%C3%B8r-jeg-n%C3%A5r-kj%C3%A6resten-min-er-lam/#findComment-168095 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.