Gå til innhold

Så du på Eurovision Melodi Festival opp igjennom?


Gjest Mina1

Anbefalte innlegg

Så du på Eurovision Melodi Festival opp gjennom tidene? Noen gode minner og låter? :) . Jeg husker spesiellt tilbake fra jeg var barn, og tenåring. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Mina1 skrev:

Så du på Eurovision Melodi Festival opp gjennom tidene?

Nei, det hadde jeg ikke gjort frivillig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, gråstein skrev:

Nei, det hadde jeg ikke gjort frivillig.

Hehe jeg gjorde. 

Og her er en låt som jeg fortsatt elsker: Mannen som synger er død desverre... Jeg elsker låten <3. Vet at dette ikke er den slag musikk alle liker å høre på i dag, men jeg kan fortsatt høre på disse låtene :) <3 

 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, emilie321 skrev:

Da jeg var ung så så jeg på, det var jo ikke noe annet å se på den tiden (det sier litt hvor gammel jeg er:P)

Samme her :D  haha... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Melodi Grand Prix (som vi da kalte det) var et av årets høydepunkt da jeg var 10-15 år. Husker jeg satte kassettspilleren på opptak foran TV'n og alle måtte være stille så opptakene skulle bli bra!  Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Xtra skrev:

Melodi Grand Prix (som vi da kalte det) var et av årets høydepunkt da jeg var 10-15 år. Husker jeg satte kassettspilleren på opptak foran TV'n og alle måtte være stille så opptakene skulle bli bra!  Hehe.

Hehe :D. Ja det var et høydepunkt den gangen for ganske mange, tror jeg :D. 

Husker at jeg likte så godt denne: 

 

Hehe..  

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Mina1 skrev:

Så du på Eurovision Melodi Festival opp gjennom tidene? Noen gode minner og låter? :) . Jeg husker spesiellt tilbake fra jeg var barn, og tenåring. 

Åja! Masse! I flere år pleide den ene søstra mi og en felles venninne pleide i flere år å samles da, spise loff med reker og kose oss. :) Så var det noen år jeg ikke fulgte så mye med, men nå synes jentungen min på 17 år at det gøy så vi ser på sammen. Noen ganger ser vi også "forprogrammet" og gir stemmer og koser oss. :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Lillemus skrev:

Åja! Masse! I flere år pleide den ene søstra mi og en felles venninne pleide i flere år å samles da, spise loff med reker og kose oss. :) Så var det noen år jeg ikke fulgte så mye med, men nå synes jentungen min på 17 år at det gøy så vi ser på sammen. Noen ganger ser vi også "forprogrammet" og gir stemmer og koser oss. :D 

Ja det er jo underholdning ..  Og litt kunststykke å se på synes jeg.  :D . 

 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg fulgte alltid med på det! Kunne mange av sangene. Noen høydepunkter:

J'aime j'ame la vie (Belgia - hun som sang var bare 14 år, aldersgrensen ble endret til 16 etter hun sang)

Främling av Carola - helt himmelsk!!!!

Mono yagapi (eller noe sånt) av Kypros. Prøvde å finne den på youtube, uten å lykkes. Noen som kan hjelpe meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var forresten mye mye gøyere da alle sang på sitt eget språk. Så platt og kjedelig når nesten alt er engelsk.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, påskelilje skrev:

J'aime j'ame la vie

Det var det året Norge hadde finalen i Grieghallen, var det ikke?  Synes å huske at Åse Kleveland intervjuet henne på fransk etter at hun hadde vunnet - noe om å spise is for å feire seieren...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎21‎.‎01‎.‎2018 den 17.18, Xtra skrev:

Melodi Grand Prix (som vi da kalte det) var et av årets høydepunkt da jeg var 10-15 år. Husker jeg satte kassettspilleren på opptak foran TV'n og alle måtte være stille så opptakene skulle bli bra!  Hehe.

Samme her, bare at storesøster fikk lov å ta opp finalen, mens jeg måtte nøye med med "adresse"! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, morsan skrev:

Samme her, bare at storesøster fikk lov å ta opp finalen, mens jeg måtte nøye med med "adresse"! :-)

Altså, vi er tre, og den aller eldste satt med påtatt ironisk distanse og gnafset potetgull på pur F. Gleden med søsken. Hahaha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...