AnonymBruker Skrevet 21. januar 2018 Del Skrevet 21. januar 2018 Noen som har prøvd medikamentfri behandling av psykose? Hvilke symptomer hadde du, hvordan fungerte behandlingen og hva følte du hjalp deg? Anonymkode: f5870...ea1 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2018 Del Skrevet 21. januar 2018 Om det er noen her som ikke har prøvd medikamentfri behandling, men har meninger rundt dette og om det i det hele tatt er mulig ønsker jeg gjerne tilbakemelding fra dere også. Anonymkode: f5870...ea1 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 21. januar 2018 Del Skrevet 21. januar 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Noen som har prøvd medikamentfri behandling av psykose? Hvilke symptomer hadde du, hvordan fungerte behandlingen og hva følte du hjalp deg? Anonymkode: f5870...ea1 Jeg har prøvd medikamentfri behandling, som regel har det gått til Helvete. Men denne gangen går det bra, går bare på 50 mg seroquel til natten. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2018 Del Skrevet 22. januar 2018 17 timer siden, stjernestøv skrev: Jeg har prøvd medikamentfri behandling, som regel har det gått til Helvete. Men denne gangen går det bra, går bare på 50 mg seroquel til natten. Så bra at det fungerer for deg. Kan jeg spørre om du har gjort noe annerledes nå når det bra i forhold til før? Anonymkode: f5870...ea1 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 22. januar 2018 Del Skrevet 22. januar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Så bra at det fungerer for deg. Kan jeg spørre om du har gjort noe annerledes nå når det bra i forhold til før? Anonymkode: f5870...ea1 Nei jeg vet ikke, kanskje jeg har blitt sterkere og tåler mer? Er jo vant til litt av hvert, men innimellom blir jeg redd. Men er ikke redd hele tiden som jeg har vært før. Men vival hjelper jo på og, får prøve å kutte ned på dem. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.