AnonymBruker Skrevet 25. januar 2018 Skrevet 25. januar 2018 hei. jeg er 20 år, og de to siste årene har jeg slitt veldig med å være paranoid. jeg valgte å gå til denne siden før jeg gjorde noe annet. jeg er konstant paranoid. jeg føler folk (venner og folk jeg ikke kjenner generelt) konstant har lyst til å ødelegge for meg og fremtiden min. føler at ting jeg har gjort for mange år siden som ikke en gang er relevant lenger kommer til å bli brukt mot meg bare fordi folk har lyst til å ødelegge livet mitt. jeg har en tendens til å tro at folk vil meg vondt hele tiden, selvom jeg ikke en gang kjenner til de og er så konstant redd for at ting som har skjedd tidligere i livet mitt bare plutselig skal smelle opp i ansiktet en dag og knuse meg. ender opp med at jeg sitter med en klump i magen hver dag og bare venter på det. mister all energi og blir lei meg. jeg går med en diger klump i magen hele tiden og er sinnssykt redd for ting hele tiden, og jeg klarer ikke å slutte å tenke sånn uansett hvor hardt jeg prøver. jeg er derfor veldig nysgjerrig på hva som feiler meg. Anonymkode: 4d912...949 0 Siter
yellow ledbetter Skrevet 26. januar 2018 Skrevet 26. januar 2018 Du bør ta kontakt med fastlegen din og bli henvist til noen som kan hjelpe deg med å finne ut av det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.