Gå til innhold

paranoid

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei. jeg er 20 år, og de to siste årene har jeg slitt veldig med å være paranoid. jeg valgte å gå til denne siden før jeg gjorde noe annet. jeg er konstant paranoid. jeg føler folk (venner og folk jeg ikke kjenner generelt) konstant har lyst til å ødelegge for meg og fremtiden min. føler at ting jeg har gjort for mange år siden som ikke en gang er relevant lenger kommer til å bli brukt mot meg bare fordi folk har lyst til å ødelegge livet mitt. jeg har en tendens til å tro at folk vil meg vondt hele tiden, selvom jeg ikke en gang kjenner til de og er så konstant redd for at ting som har skjedd tidligere i livet mitt bare plutselig skal smelle opp i ansiktet en dag og knuse meg. ender opp med at jeg sitter med en klump i magen hver dag og bare venter på det. mister all energi og blir lei meg. jeg går med en diger klump i magen hele tiden og er sinnssykt redd for ting hele tiden, og jeg klarer ikke å slutte å tenke sånn uansett hvor hardt jeg prøver. jeg er derfor veldig nysgjerrig på hva som feiler meg.  

Anonymkode: 4d912...949

yellow ledbetter
Skrevet

Du bør ta kontakt med fastlegen din og bli henvist til noen som kan hjelpe deg med å finne ut av det. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...