Gå til innhold

Brystreduksjon

Gjest (ikke undertegnet)

Anbefalte innlegg

Gjest (ikke undertegnet)

Jeg er en jente på 28 år som har fått 3 barn. Jeg bruker 80D i cup-størrelse, noe som jeg synes er altfor stort. Brystene mine henger veldig etter mye amming. Jeg kunne ha tenkt meg å få redusert de + tatt et løft. Det er også stor forskjell på dem (tror det er en hel cup). Har jeg sjanse til å få dette dekt? Dersom jeg ikke får det kommer jeg nok til å ta det privat. Kan jeg selv bestemme hvor mye jeg skal ta av dem? Er det mulig å redusere de ned til en B-cup for eksempel? Jeg er 1,60 høy og ca. 55 kg, og føler at brystene mine ikke står i forhold til kroppen i det hele tatt.

Jeg er heller ikke sikker på om jeg kommer til å få flere barn eller ikke. Vil det bli bortkastet penger for meg dersom jeg tar operasjonen nå?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/43910-brystreduksjon/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Dr med Morten R Kveim, Plastisk Kirurg

Hvis brystene er store nok, eller hvis forskjellen mellom brystene er stor nok, vil du få dette på sykehus. Pass på å diskutere med legen som skal operere deg hvor mye som skal fjernes.

Brystene vil forandre seg etter svangerskap, og i fb m overgangsalder og ifb m vektvariasjon. Dette betyr at du ikke kan forutsi helt sikkert hvordan resultatet blir på lang sikt. Derfor må du avveie hvor vidt du vil gjøre dette nå eller siden (eller ikke i det hele tatt). Det hele må avhenge av hvor mye plaget du er.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/43910-brystreduksjon/#findComment-166521
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...