Gå til innhold

hva er dette? (bilde av kul i munnen, har googet men finner ikke ut)


Blomsterfluen

Anbefalte innlegg

Blomsterfluen
hva

jeg er ikke hypo, for jeg bare lurer på hva den klumpen er. den er gNske myk. er det en spyttkjertel?

hva

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blomsterfluen
2 minutter siden, issomethingwrong skrev:

Det er nok at du har bitt deg i kinnet og hovnet opp!

ok. det er bra. jeg biter meg i tunge og kinn om natta og når jeg tygger mat. jeg har den klumpen på begge sider. da kan jeg bare kul'ern på sofaen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 år senere...

Lurer på det samme for har akkurat det samme. På begge sider. Min foreløbige teori er at det er opphovnede spyttkjertler pga postnasalt drypp, som jeg har hatt et år. Si gjerne ifra om du finner ut av detLurer på det samme for har akkurat det samme. På begge sider. Min foreløbige teori er at det er opphovnede spyttkjertler pga postnasalt drypp, som jeg har hatt et år. Si gjerne ifra om du finner ut av det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...