Gå til innhold

Vi besvarer ubesvarte tråder på Kvinneguiden


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

2 timer siden, Xtra skrev:

Når skal de oppdage DOL, tro?

hehe, hva er dette? En nettbedrift som driver å svarer folk på kvinneguiden? :D hahaha.

Så en youtube-video med interju av en av norges mest kjente kvinnelige artister om dagen. Hun gjettet med en gang kvinneguiden da de pratet om at noen hadde skrevet om hvem hun hadde ligget med og noe greier på nettet. Da sa hun: det er sikkert skrevet på kvinneguiden. Faktisk ikke rart. :D 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, Mina1 skrev:

hehe, hva er dette? En nettbedrift som driver å svarer folk på kvinneguiden? :D hahaha. 

Jeg er ikke så velkommen på Kvinneguiden lengre. Noen spurte om hvaslags glidemiddel man burde bruke til «Fleshlight» og jeg svarte noe flåsete. Jeg foreslo superlim.

Moderator tok dette i fullt alvor og mente jeg kom med helseskadelige råd.

Endret av issomethingwrong
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, issomethingwrong skrev:

Jeg er ikke så velkommen på Kvinneguiden lengre. Noen spurte om hvaslags glidemiddel man burde bruke til «Fleshlight» og jeg svarte noe flåsete.

Det er sånn de er der inne. Jeg er ikke velkommen der inne i det hele tatt av en del brukere :D . De er flink til å legge folk for hat der inne ;) . Skal ikke mye til. Måtte le da en av Norges mest kjente artister ble spurt om hun hadde hørt at det var skrevet et innlegg på nettet om hvem hun hadde ligget med. Da sa hun: Jeg tror at det må være skrevet på kvinneguiden :D . Sånn typisk kvinneguidenopplegg, sa hun. Er ikke lett å være kjendis og bli omtalt i egne tråder og debatter. Huff... og hvem kan vite hvem hun hadde ligget med? Kun henne selv. De andre kan drømme!. 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Mina1 skrev:

Det er sånn de er der inne. Jeg er ikke velkommen der inne i det hele tatt av en del brukere :D . De er flink til å legge folk for hat der inne ;) . Skal ikke mye til. Måtte le da en av Norges mest kjente artister ble spurt om hun hadde hørt at det var skrevet et innlegg på nettet om hvem hun hadde ligget med. Da sa hun: Jeg tror at det må være skrevet på kvinneguiden :D . Sånn typisk kvinneguidenopplegg, sa hun. 

Jeg prøvde bare å svare litt humoristisk, men det var ikke morsomt i det hele tatt å foreslå at noen skulle bruke superlim som glidemiddel. Jeg ser egentlig den. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, issomethingwrong skrev:

Jeg prøvde bare å svare litt humoristisk, men det var ikke morsomt i det hele tatt å foreslå at noen skulle bruke superlim som glidemiddel. Jeg ser egentlig den. 

:D men for et spørsmål. Vet de ikke hva de skal bruke som glidemiddel der inne? Da må de være ganske unge isåtilfelle ;) . Er det ikke en aldersgrense for disse forumene? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, issomethingwrong skrev:

Jeg er ikke så velkommen på Kvinneguiden lengre. Noen spurte om hvaslags glidemiddel man burde bruke til «Fleshlight» og jeg svarte noe flåsete. Jeg foreslo superlim.

Moderator tok dette i fullt alvor og mente jeg kom med helseskadelige råd.

Moderatorene på KG slår til igjen!

Endret av gråstein
men men
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, gråstein skrev:

Herregud, moderatorene på KG slår til igjen!

Moderatorene på KG er det ingen nåde med. Men utrolig at de lar innlegg om enkelte navn - av kjendiser få være hovedoverskrift der inne og tema. Det er ikke særlig gøy for noen å høre at hele kvinneguiden diskuterer hvem de har ligget med. Synes moderatorene på KG kan få skjerpe seg litt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, issomethingwrong skrev:

Jeg prøvde bare å svare litt humoristisk, men det var ikke morsomt i det hele tatt å foreslå at noen skulle bruke superlim som glidemiddel. Jeg ser egentlig den. 

Egentlig ser jeg også den. For noen forstår ikke humoren. Jeg forstår jo at det er humor, men mulig de er redde for at noen ikke forstår den ;). Men utenom det så er kvinneguiden et forum med moderatorer som ikke slår ned på en del ting som de burde slått ned på. De har sine "gullunger" der inne etter mitt syn/ erfaring og vurdering ;) . 

Surfet opp kvinneguiden på nettet om dagen, og måtte se igjennom trådene. Det er et helt annet nivå der inne enn her. Et langt mer barnslig og overfladisk nivå der enn her, etter min vurdering. 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gargamel

Bård Tufte tok for seg KG på "Mann 44" showet. Det var råbra.

Jeg tror ikke DOL er like bra grunnlag for humor, men vi får se. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Mina1 skrev:

Moderatorene på KG er det ingen nåde med. Men utrolig at de lar innlegg om enkelte navn - av kjendiser få være hovedoverskrift der inne og tema. Det er ikke særlig gøy for noen å høre at hele kvinneguiden diskuterer hvem de har ligget med. Synes moderatorene på KG kan få skjerpe seg litt. 

De lager bare mer dama sånn som de "modererer" der inne. Barnslig tulleforum.

Klientellet på DOL er mer voksent. 

Endret av gråstein
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, gråstein skrev:

De lager bare mer dama sånn som de "modererer" der inne. Barnslig tulleforum.

Klientellet på DOL er mer voksent. 

Helt enig. Jeg synes at det virker som om en del der inne er misunnelige. Jeg mener at kjendiser (artister) sine privatliv bør aksepteres. De er helt vanlige mennesker som oss andre. Er glad for at det er mer voksent på DOL. Er stort nivåforskjell.

49 minutter siden, Gargamel skrev:

Bård Tufte tok for seg KG på "Mann 44" showet. Det var råbra.

Jeg tror ikke DOL er like bra grunnlag for humor, men vi får se. 

Det er jo iblant nesten humor i hvilke innlegg som kan skrives der inne. Glemmer aldri et innlegg hvor en person skrev innlegg om det var normalt at barnløse kvinner i 40 årene ammet menn istedet for de barn de ikke fikk. Dette var skrevet av en godt voksen mann. Greit at jeg kan skrive mye rart selv men noen av innleggene der inne var uforståelig og enten ment som flørting eller humor. I dont know. 

 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom hjem fra jobb i dag, og min tenåringssønn sier at han hadde søkt opp et ord og noe, og så havnet han på kvinneguiden sin side: og så står det: Du er utestengt. Hvorfor er vi alltid utestengt fra et kvinneforum som heter kvinneguiden mamma sier han. :D . Nei det er meg som er kastet ut for livstid, sønn sier jeg. Men du forstår vel hvorfor når det er et rent kvinneforum sier jeg på spøk :D . Ja missunnelse sier han :D 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.1.2018 den 23.00, Gargamel skrev:

Bård Tufte tok for seg KG på "Mann 44" showet. Det var råbra.

Jeg tror ikke DOL er like bra grunnlag for humor, men vi får se. 

Ja, han fanget virkelig essensen i KG med den sekvensen.

Det er mye tolkning og mye bagasje som ligger bak svarene til en del av dronningene der. De begår liksom hele læreboka av kommunikasjonsfeil. Håper de har det bedre med seg selv i det virkelige liv, hvis ikke blir jeg trist på deres vegne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Caprioli skrev:

Ja, han fanget virkelig essensen i KG med den sekvensen.

Det er mye tolkning og mye bagasje som ligger bak svarene til en del av dronningene der. De begår liksom hele læreboka av kommunikasjonsfeil. Håper de har det bedre med seg selv i det virkelige liv, hvis ikke blir jeg trist på deres vegne.

Ligger det på nettet? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Mina1 skrev:

Ligger det på nettet? 

Har forsøkt finne det, men ser dessverre ikke slik ut.

Han tok for seg en håndfull tråder, hvor det var spesielt én som var virkelig god. Blir litt parafrasering dette, ettersom det er lenge siden jeg så det, men jeg skal forsøke gjengi essensen (kanskje noen klarer finne igjen tråden på KG?).

Det er en dame som sier hun ønsker seg at neste barn skal være enten en gutt eller jente (husker ikke hvilken), og spør etter kjerringråd for å øke sjansen.

Hun får da så øra flagrer i svarene, av type "jeg er glad for de barna jeg får, jeg" og "tenk på de som ikke kan få barn, er lov å tenke seg om før man skriver".

Ja, hva skal man si... :)

Endret av Caprioli
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...