Gå til innhold

En saus av diagnoser og medisiner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Behandler sa at hn tror jeg har bipolar diagnose men at jeg nå uansett er medisinert for det så ikke vits i utredning. Har eupf og gad fra før pluss gjentakende depresjoner og unnvikende pf......

Er dere enige? Har det ingenting å si? Går på 500 mg lamictal, 5 mg abilify, 125 mg zoloft, 800 mg neurontin og 40 mg truxal. 

Men sliter mye, og klarer ikke skille det ene fra det andre. Blir bare saus. 

Bør jeg kreve utredning? Er litium bedre enn lamictal?

Anonymkode: c9a40...2f0

Fortsetter under...

Skrevet

Wow du bruker masse medisiner..

Det er så typisk dps å prakke på folk medisiner og når dem får en bivirkning av den første medisinen så setter dem personen på enda en medisin mot den bivirkningen osv:rolleyes:

Anonymkode: 648b0...1ab

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Behandler sa at hn tror jeg har bipolar diagnose men at jeg nå uansett er medisinert for det så ikke vits i utredning. Har eupf og gad fra før pluss gjentakende depresjoner og unnvikende pf......

Er dere enige? Har det ingenting å si? Går på 500 mg lamictal, 5 mg abilify, 125 mg zoloft, 800 mg neurontin og 40 mg truxal. 

Men sliter mye, og klarer ikke skille det ene fra det andre. Blir bare saus. 

Bør jeg kreve utredning? Er litium bedre enn lamictal?

Anonymkode: c9a40...2f0

Har du spurt hvorfor han tror du har bipolar diagnose? 

Hvis du selv føler at det er viktig med en utredning for å få satt diagnose så ville jeg ha bedt om det. 

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Wow du bruker masse medisiner..

Det er så typisk dps å prakke på folk medisiner og når dem får en bivirkning av den første medisinen så setter dem personen på enda en medisin mot den bivirkningen osv:rolleyes:

Anonymkode: 648b0...1ab

Helt uenig med deg om at det er typisk av dps å prakke på folk medisiner, men noen har nok opplevd det også.

Skrevet

1. Hvis Lamictal holder din bipolare lidelse i sjakk, er det ingen grunn for å skifte til litium.

2. Du bør ta opp med legen din om du skal bruke neurontin. Den har ingen indikasjon innenfor psykiatrien.

Anonymkode: a51fe...222

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...