AnonymBruker Skrevet 28. januar 2018 Skrevet 28. januar 2018 Behandler sa at hn tror jeg har bipolar diagnose men at jeg nå uansett er medisinert for det så ikke vits i utredning. Har eupf og gad fra før pluss gjentakende depresjoner og unnvikende pf...... Er dere enige? Har det ingenting å si? Går på 500 mg lamictal, 5 mg abilify, 125 mg zoloft, 800 mg neurontin og 40 mg truxal. Men sliter mye, og klarer ikke skille det ene fra det andre. Blir bare saus. Bør jeg kreve utredning? Er litium bedre enn lamictal? Anonymkode: c9a40...2f0 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2018 Skrevet 28. januar 2018 Wow du bruker masse medisiner.. Det er så typisk dps å prakke på folk medisiner og når dem får en bivirkning av den første medisinen så setter dem personen på enda en medisin mot den bivirkningen osv Anonymkode: 648b0...1ab 0 Siter
Fionys Skrevet 28. januar 2018 Skrevet 28. januar 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Behandler sa at hn tror jeg har bipolar diagnose men at jeg nå uansett er medisinert for det så ikke vits i utredning. Har eupf og gad fra før pluss gjentakende depresjoner og unnvikende pf...... Er dere enige? Har det ingenting å si? Går på 500 mg lamictal, 5 mg abilify, 125 mg zoloft, 800 mg neurontin og 40 mg truxal. Men sliter mye, og klarer ikke skille det ene fra det andre. Blir bare saus. Bør jeg kreve utredning? Er litium bedre enn lamictal? Anonymkode: c9a40...2f0 Har du spurt hvorfor han tror du har bipolar diagnose? Hvis du selv føler at det er viktig med en utredning for å få satt diagnose så ville jeg ha bedt om det. 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Wow du bruker masse medisiner.. Det er så typisk dps å prakke på folk medisiner og når dem får en bivirkning av den første medisinen så setter dem personen på enda en medisin mot den bivirkningen osv Anonymkode: 648b0...1ab Helt uenig med deg om at det er typisk av dps å prakke på folk medisiner, men noen har nok opplevd det også. 0 Siter
Gjest elina777 Skrevet 28. januar 2018 Skrevet 28. januar 2018 Litium er bedre hvis du har type 1 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2018 Skrevet 28. januar 2018 1. Hvis Lamictal holder din bipolare lidelse i sjakk, er det ingen grunn for å skifte til litium. 2. Du bør ta opp med legen din om du skal bruke neurontin. Den har ingen indikasjon innenfor psykiatrien. Anonymkode: a51fe...222 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.