Gå til innhold

Har du fått noen varmende ord i dag, som varmer hjerte..

Gjest Mina1

Anbefalte innlegg

Jeg fikk noen varmende ord: får de faktisk hver dag av sønnen. Han er så snill og god på å si noen varmende ord. : Han sa "mamma, jeg er så glad i deg". Slike ord sier han hver dag. Jeg sier det hver dag til han og. Noen andre som har fått noen gode varme ord i dag? <3 :) 

Det er vel meg som har vært veldig opptatt av å kunne gi hveandre ord helt fra barna var baby av.. altså daglig... som å si hver dag: glad i deg osv... Men herlige ord å få. 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

43 minutter siden, Mina1 skrev:

Jeg fikk noen varmende ord: får de faktisk hver dag av sønnen. Han er så snill og god på å si noen varmende ord. : Han sa "mamma, jeg er så glad i deg". Slike ord sier han hver dag. Jeg sier det hver dag til han og. Noen andre som har fått noen gode varme ord i dag? <3 :) 

Det er vel meg som har vært veldig opptatt av å kunne gi hveandre ord helt fra barna var baby av.. altså daglig... som å si hver dag: glad i deg osv... Men herlige ord å få. 

Ungene og jeg sier det til hverandre omtrent hver dag vi også. :wub: I dag har jeg laget noe som jeg har vist frem på fb og har fått koselige tilbakemeldinger på - det varmer. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Lillemus skrev:

Ungene og jeg sier det til hverandre omtrent hver dag vi også. :wub: I dag har jeg laget noe som jeg har vist frem på fb og har fått koselige tilbakemeldinger på - det varmer. :) 

Det er så koselig med slik tone i huset :) . Jeg og barna har alltid hatt en slik tone sammen: altså at vi gir hveandre positive ord hver dag til hveandre. :wub:. Kan sikkert virke overdrevet ut for noen, men jeg mener at livet er for kort til å la være. For plutselig så kan det være for sent. Altså man vet jo at man er glade i hveandre, men å ta seg til å si ordene og minne hveandre på det, er herlig og gledelige ord. 

Veldig koselig å høre at dere har det på samme måte i deres hus. 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maggie55

Ikke annet enn at jeg i mitt stille har funnet ut hva jeg skal si neste gang noen stopper meg på gata og spør hvordan en i min familie som er veldig alvorlig syk har det. Da skal jeg si at " Jeg tror det går godt an å besøke henne og informere om hvor hun er i nå". Tror hun ville satt enormt pris på besøk. Kaffe kan hun også by på.😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maggie55

Er fullt klar over at alle har så sitt i dag og det er så mange " pussig og rare besøk" man kan selv få eller være vidne til. 

Men været er utrolig fint akkurat nå og det er noe som varmer synes jeg.😊

(Man må ta vare på hver dag på jord for den vitenskaplige sannhet er at sola nårsomhelst kan sluke jorda. Vi vet egentlig ingenting for oss noen av oss om vi mer lever  på overtid engang,  for de som spekulerer i årsaker. Men dette er ikke noe nytt. Det går årtier tilbake.

Føler selv jeg har vært vidne til så mye gjennom egen sygdom at jeg er blitt mer og mere bevisst om hva jeg bruker tid og ressurser og bruker tenketid på nå enn før.

Hver dag man får leve er en sjelden gave føler jeg men varmende ord er selvsagt bra for alle. Dypt menneskelig å ville føle seg likt uten bare lureri da."Anytime"selvsagt Uten å bli avhengig selvfølgelig. 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maggie55

(Ingen ønsker selvsagt avhengighet av noe. Unntatt de som tjener seg styrtrike på andres avhengighet selvsagt og kanskje bare av tull.)

Ønsker dere bare alle en fortryllende god søndag brukt på hva man selv vil.😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har det også sånn hos oss. Alle tre ungene er rause med både ord og klemmer. I tillegg har vi mange interne  familuegreier med kallenavn, kosenavn, rare lyder og grimaser, som på en måte er kjærlighetsord :D

I dag så ble minstejenta veldig glad da jeg laget smoothie til frokost.  Det er veldig lenge siden. Og eldstemann ble med på ski, og gav tydelig uttrykk for at han koste seg sammen med oss "gamle", srlv om han måtte sette ned tempoet betraktelig..

Og mannen har sagt at han er glad i meg og at han synes jeg er flott, så jeg har mye å være takknemlig for i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maggie55

Jeg kan fortelle om en varmende " opplevelse". Jeg er alene hjemme nå og min far gikk bort for snart to år siden. Når han levet gikk han av og til ut fra rommet sitt og ut på toalettet og det var lyder jeg var vant med å høre når jeg satt å jobbet ved skrivebordet mitt og da visste jeg at alt var så OK så langt  vi kunne få til. I natt hørte jeg noen dro ned på toalettet og gikk ut av døren. Veldig rart for jeg er som sagt alene men dette var uansett en trygg og god " opplevelse" Minnet meg også om at jeg så lenge har tenkt på å gå på kirkegården ,men det har vært så dårlig vær lenge.

En rar opplevelse men allikevel det brakte meg videre i mitt liv😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...