Gå til innhold

Hvor mange brukere er vi på forumet?

Gjest Mina1

Anbefalte innlegg

Står det opplyst noen plass over antall brukere på dette forumet? Jeg vet at kvinneguiden er større. Her ser jeg stort sett de samme brukerne. Men på kvinneguiden var det slik at jeg ikke helt fikk oversikten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror det blir færre og færre med den strenge modereringen som foregår dessverre. Å diskutere medisiner har det alltid blitt gjort her. NHD svarte aldri på alt tidligere. Det må vel regnes med at de som spør, klarer å filtrere og vurdere noe selv også. Dessuten skal en lege først skrive ut medisinen. Det gis jo dessuten andre råd av typen «gå fra mannen din», «bli sykmeldt», «bytt jobb» osv, som kan være alvorlig nok om mottaker ikke har noe filter... Nytter ikke å helgardere alt! Jeg tror det er strake veien til å ødelegge hele forumet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Mina1 skrev:

Står det opplyst noen plass over antall brukere på dette forumet?

Ikke mange, og det blir stadig færre. Det hjelper ikke akkurat med en overivrig moderator.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, gråstein skrev:

Ikke mange, og det blir stadig færre. Det hjelper ikke akkurat med en overivrig moderator.

Jeg har ikke merket til at moderator er overivrig.

Var kun en gang jeg registrerte om en som skrev om tvangstanker, og at innlegget ble slettet. Vet ikke om brukeren ble utestengt eller ikke. Det er det eneste jeg har registrert som kjedelig, med tanke på at jeg har skrevet mange ganger om akkurat samme emne men innleggene mine ble ikke slettet. Men det kan være alder og noe av det som ble skrevet som gjorde at moderatorene oppfattet vedkommende i en sårbar situasjon som ikke var bra, og at svar til tråden til vedkommende kunne oppfattes vanskelig for trådstarter som gjorde det. Og den forstår jeg. Men ellers så synes jeg ikke at moderatorene har vært overivrige. Var langt verre på Kg og diskusjon. Der fungerte de som barnepassere...etter min mening  ;) 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maggie55

Det har nok skjedd mye negativt ja og jeg har inntrykk av at vi blir bare flere og flere som sliter veldig hardt på nesten alle måter. Det gir en mye å tenke på ikke sant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...