Gå til innhold

Lamictal bivirkninger

Anbefalte innlegg

Hei
Jeg begynte på lamictal for ca seks måneder siden og har gradvis trappet opp til 400mg/dag, som jeg nå har stått på i 6 uker.
Jeg har nå ekstremt tørr hud, hodebunn, munn, øyne og underliv. Er så tørr og rød i øynene at jeg nesten ikke klarer å holde dem åpne og vil bare klø. Kan dette være forbigående? Jeg er redd for å slutte, men det er helt fullstendig uaktuelt å leve med alle disse bivirkningene. Har hørt at serumkonsentrasjonen må være over 10 for terapeutisk effekt. Ved siste måling var min på 17, så jeg antar at jeg muligens kan trappe ned litt. Jeg vil egentlig bare kutte tvert. Er det veldig dumt med tanke på seponeringssymptomer? Noen andre som har lignende erfaringer? Hvordan er lithium mtp bivirkninger? 

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/439258-lamictal-bivirkninger/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...