beijoflor Skrevet 27. februar 2002 Del Skrevet 27. februar 2002 Hei igjen Jeg vet ikke helt jeg... Var hos legen igår. Måtte øke antidepressiven min igjen. Huff... Det er nederlag det også på en måte... Også måtte jeg veie meg... Hater det. Det er som å få målt sin egen fiasko i x-antall kilo. Jeg vet ikke hvor lenge jeg orker å kjempe mer... Jeg vet at det er mennekser rundt meg som bryr seg om meg... Men det gjorde han også , sa han... Men det stemte jo ikke...? Hvordan kan jeg klare å tro andre da? Det er sikkert bare meg som er teit, dum og har feiltolket totalt, men hvorfor denne redselen og hvorfor denne skammen? Jeg har enda nesten ikke beveget meg utendørs. Legen fikk sjokk da jeg sa at på en måned, hadde vært på skolen en dag. Hvorfor denne redselen? Det han gjorde var ikke noe overgrep!?! Kanskje det var hans måte å prøve å hjelpe på? Men hvorfor ble det så ekkelt for meg? Jeg klarer ikke å si dette til legen min eller behandleren min... Det er på en måte en filleting føler jeg... Herlighet, jeg må da kunne tåle det han gjorde? Eller, værst av alt... Hva om de ler av meg? Eller ikke tror meg? At alt er min feil? Er det det? Jeg er så redd... Så sliten... Unnskyld! Beijo 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/43941-dixi/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
DIXI Skrevet 27. februar 2002 Del Skrevet 27. februar 2002 Kjære deg! Dette er ingen bagatell! Det er tvert i mot veldig alvorlig. Noe som betyr at du og alle andre må ta det alvorlig. Skulle ønske du hadde snakket med legen din om dette når du hadde sjansen. Når skal du tilbake? Kan du ikke mote deg opp til å skrive ned tanker rundt dette og gi til henne da? Du må ikke gå alene med dette! At du får øket dose antidep. for en periode trenger ikke være et nederlag, men tvert i mot gi deg et lite pusterom nå som du sliter så fælt. Det kan skje hvem som helst - både statsminister og andre "kjendiser" har måttet hive inn håndkleet for en periode. Og hvorfor gjør de det? Jo, fordi de lytter til sine rådgivere! Så se på det som et skritt videre for å hjelpe deg selv gjennom en tøff periode. Opp med hodet, lille blomst, dette klarer du! Varm klem fra Grete :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/43941-dixi/#findComment-165430 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.