Gå til innhold

Tannproblem - Refusjon


OhShit

Anbefalte innlegg

Tannproblem - Refusjon

Kjære Irene, jeg har fått mat under tannkjøttet som ligger over visdomstannen. Pga dette har jeg fått betennelse. Jeg var til tannlegen i går, han anbefalte at jeg skulle fjerne visdomstennene og ga meg et prisoverslag på ca 4000,- Da til en privat oral kirurg. Da det er lenge siden jeg har vært til tannlegen ba jeg han sjekke om jeg hadde noen hull, det har jeg helt sikkert... Han tok røntgen.. Så her blir det enda dyrere... Jeg er 21 år, så jeg har ikke rett til gratis tannhelse lenger.. (Hva er reglene her..?) Jeg går på skolen (i Oslo) og har veldig dårlig råd som alle studenter har.. Er det noen plass der det er et tilbud for i det minst å få fikset hullene som jeg antageligvis har? Hva med Visdomstennene? Kan jeg få trygdekontoret til å betale noe? Betaler de alt? Finnes det noe offentlige tannlegekontor i oslo som er billigere enn den private jeg var på?

Det er første gangen jeg er til tannlegen etter å ha avtjent verneplikten, og det er første gangen jeg er til tannlegen mens jeg har bodd i oslo.. Så jeg trenger litt ekspert råd.. Beklager at det ble litt langt dette innlegget, men jeg håper du tar deg tid til å svare en fattig student...

På forhånd takk!!

- OhShit

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...