Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg kan bare ikke være sammen men mennesker jeg ikke er trygg på og det er de fleste. Jeg er ødleagt for livstid i hjernen.

Det har tatt 10 år å blitt så hel som jeg er nå, men ute blandt de onde menneskene er jeg et vrak. Føler meg som jeg prostituerer meg når jeg er der ute.

Jeg er helt uten filter.Menneskene kan bare gjøre hva de vil med meg og jeg er maktesløs. Følelesene mine er ikke mine, men under andres makt.

Alle mennesken jeg møter meg kan bare ta opp trådene og få meg til å danse. Som en marionettdokke. Jeg har ikke egn vilje. Jeg er i andres vold.

Jeg er et åpent sår og jeg blør og blør.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/43960-%C3%A5pent-s%C3%A5r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære, kjære deg....

... -jeg kan kjenne meg litt igjen... -har nok aldri følt det så sterkt som du, men for 10 år siden var jeg nok ca. der jeg også...

-Ble gradvis veldig 'obs' på dette selv, og begynte å overveie ting litt nøyere.. ble veldig bevisst på å finne ut hva JEG mente og ønsket i en hver situasjon... -i dag .... hmm.... -er jeg nok en 'særing'... men jeg er ihvertfall i ferd med å 'finne meg sjæl'.. (tror jeg) ...føler at selvrespekten har kommet seg, ihvertfall....

Du har det vondt nå... men det kan bli bedre.... bli mere bevisst på det, jente... og bestem deg for å bli litt 'sær' du også...

*klem*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/43960-%C3%A5pent-s%C3%A5r/#findComment-165414
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...