Gå til innhold

Er dette moralskt av Dagbladet? "Spå" fremtiden til børsen

AnonymBruker

Er dette moralskt?  

1 stemme

1. 1. Er dette moralskt? Eller kun grådig klikksamling for profitt

• Ja jeg er glad for at dagbladet spår fremtidenf or meg så jeg kan bli rik, hipp hurra
      0
    • Nei dette er ganske etisk tvilsomt, selv med "disclaimers" vil folk bli poåvirket på potensiiellt dårlige måter
      0
    • Vet ikke
      1

Anbefalte innlegg

Folk er bekymret for børsen, skal en kjøpe skal en selge hva skal en gjøre, så åpner en dagbladet og får svaret

Strøm har sett på 200-dagers glidende snitt på OSEBX og mener at en oppadgående trendlinje ligger i området 765. Derfra møter indeksen også gode volumsoner, hvor det har blitt tradet mye før.

- Vi touchet 770 på morgenen i dag. Kanskje er det bunnen og alt vi skulle se, men det vil ikke overraske meg om det kommer noen ytterligere bevegelser ned de kommende dager. Kommer man ned i det området (765) vil det antageligvis være et godt kjøp, avslutter Strøm.

Er det moralskt riktig å spre slik vissvass propaganda, er det ingen vært varsom plakat lenger? Jada jeg ser at det er mange disclaimers type vi vet ingenting men blablabla men folk blir påvirket av dette det er derfor de skriver det, synes dette er svært tvilsomt...

https://www.dagbladet.no/nyheter/sa-mye-ma-oslo-bors-falle-for-du-bor-kjope/69415507

Jeg har ikke mye tiltro til mediene men slikt propaganda som dette kan skade mye og selv slaskete late medier bør holde seg for gode for slikt, de har akuratt prekket på folk bitcoins med svada propaganda og massevis av lesere lot seg lure av "ekspertene" mediene brukte tapte 66% av innskuddene sine, men slapp av, nå er det nye råd og ny propaganda og tut og kjør, eier en ikke skam ?

Kjør debatt, eller, kanskje ikke, men det burde kjøres debatt, men, det vil vel ikke skje, jaja, Lykke til

Anonymkode: 7693d...a1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Maggie55

Kanskje helt betimelig i våre dager. Dette er en avis med lange og gode tradisjoner.  Tror dette er mye riktig sett av avisen. Alt er så løst og lite håndfast i dag helt generelt. At det er blitt slik er ikke like uproblematisk for oss alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...