AnonymBruker Skrevet 7. februar 2018 Del Skrevet 7. februar 2018 Jeg har håndverkere, i morgen kan jeg ikke være hjemme hele tiden. Jeg er bekymret for att de glemmer skru av spotlampen i taket i gangen, for den blir så varm. Er det trygt å ta ut pærene å la den stå uten pærer? Tenker hvis de slår av på..? Takk for Evnt svar. Anonymkode: 776a9...1f3 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2018 Del Skrevet 7. februar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg har håndverkere, i morgen kan jeg ikke være hjemme hele tiden. Jeg er bekymret for att de glemmer skru av spotlampen i taket i gangen, for den blir så varm. Er det trygt å ta ut pærene å la den stå uten pærer? Tenker hvis de slår av på..? Takk for Evnt svar. Anonymkode: 776a9...1f3 Uten pærer går det ikke strøm. Så det er ikke farlig. Men er den trygg i bruk til vanlig hvis den blir så varm? Anonymkode: 2398a...f99 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2018 Del Skrevet 7. februar 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Uten pærer går det ikke strøm. Så det er ikke farlig. Men er den trygg i bruk til vanlig hvis den blir så varm? Anonymkode: 2398a...f99 Jeg har inntrykk av att den blir varm. Jeg bruker den ikke. Men jeg er også "overnervøs" så det er mulig jeg lager fem høns. av en fjær.... Sånne spotter er uansett noe drit. Anonymkode: 776a9...1f3 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2018 Del Skrevet 7. februar 2018 Takk for svar forresten:) Anonymkode: 776a9...1f3 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.