Gå til innhold

slikking -


bergensmann

Anbefalte innlegg

dama mi suger meg rett som det er og jeg elsker det. Hun liker det rett og slett. Problemet er bare at jeg ikke er like begeistret for å slikke henne. Jeg vet ikke helt hva som skal til for at jeg skal ha lyst til det (nå forventer hun det mer eller mindre). Jeg forlanger i det minste en grundig vask der nede først. Minst mulig hår også. Hun vil ikke barbere seg. Med et par glass vin i tillegg håper jeg at lørdag skal jeg kunne gi henne orgasme med tungen (noe hun ikke får ved penetrering).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest jasså du

jeg elsker å slikke damen min, og jeg vet at hun liker det også. synes ikke det er noe å være redd for. synes det er deilig og elsker smaken av hennes to hull.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typen min har også litt vanskelig for å slikke meg.

Jeg er veldig renslig og hadde selvsagt aldri foreslått noe sånt hvis jeg ikke var nydusjet. Men likevel er han ikke så glad i det, og jeg vil ikke tvinge ham, så nå er det vel over ett halvt år siden...

Det er veldig trist, fordi det er (nesten) den eneste måten jeg kan få orgasme på. I tillegg får det meg til å føle meg så skitten, det virker som om området mitt "der nede" som liksom skal være et gledessted i virkeligheten er et ekkelt sted man ikke bør ta nærmere i øyesyn....

Jeg er helt imot å "tvinge" noen til å gjøre seksuelle ting de i utgangspunktet ikke liker, så jeg syns ikke at du, Bergensmann, bør gjøre det dersom det byr deg imot. Men jeg håper for din kjærestes skyld at du er flinkere enn min type til å forklare hvorfor du ikke vil gjøre det, slik at ikke hun sitter igjen med samme skitne selvfølelse som meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Berthold Grunfeld, professor i psykiatri

Typen min har også litt vanskelig for å slikke meg.

Jeg er veldig renslig og hadde selvsagt aldri foreslått noe sånt hvis jeg ikke var nydusjet. Men likevel er han ikke så glad i det, og jeg vil ikke tvinge ham, så nå er det vel over ett halvt år siden...

Det er veldig trist, fordi det er (nesten) den eneste måten jeg kan få orgasme på. I tillegg får det meg til å føle meg så skitten, det virker som om området mitt "der nede" som liksom skal være et gledessted i virkeligheten er et ekkelt sted man ikke bør ta nærmere i øyesyn....

Jeg er helt imot å "tvinge" noen til å gjøre seksuelle ting de i utgangspunktet ikke liker, så jeg syns ikke at du, Bergensmann, bør gjøre det dersom det byr deg imot. Men jeg håper for din kjærestes skyld at du er flinkere enn min type til å forklare hvorfor du ikke vil gjøre det, slik at ikke hun sitter igjen med samme skitne selvfølelse som meg...

Mange, både kvinner og menn kan ha en viss aversjon mot skikking av kjønnsorganer (oral sex). Det er ikke så godt å vite hvorfor. Sannsynligvis kan det væøre ulike årsaker.

Noen reagerer på at det er i nærheten av anus og urinrørsåpningen, dvs. at det er her kroppen utskiller sine avfallsprodukter.

Andre reagerer på lukt. For en del er området tabubelagt fordi det i utgangspunktet har med seksuell lyst å gjøre, og alt som er forbundet med seksualitet er skamfullt og forbundet med straff og skyld. Skittenheten kan være av "åndelig" art, ikke bare av fysisk.

Hos noen kan det ligge dypere nevrotiske mekanismer bak aversjonen mot oral sex. Enkelte menn er redd for sin penis, at hun skal bite i den (kastrasjonsangst?) Kvinner skammer seg over hvordan de ser ut nedentil. De har ikke særlig god kroppsfølelse i forhold til sine kjønnsorganer.

Under normale omstendigheter vil lukt fra vagina virke seksuelt opphissende på en mann som ikke er plaget av de oven for nevnte tilstandene. Likeledes vil smaken av penis kunne være stimulerende for kvinnen. En erigert penis forteller henne at hun er seksuelt attraktiv, at han har lyst på henne. Det styrker hennes selvfølelse.

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen.

Vennlig hilsen

Berthold Grünfeld

professor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Berthold Grunfeld, professor i psykiatri

Lykke til.

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen.

Vennlig hilsen

Berthold Grünfeld

professor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg elsker å slikke damen min, og jeg vet at hun liker det også. synes ikke det er noe å være redd for. synes det er deilig og elsker smaken av hennes to hull.

Hvilke to hull?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Ta deg tid - begynn med å ligge med hodet på hennes lår og se inn i hennes kjønn - kanskje leke litt med fingrene - bli ordentlig kjent med hennes vakre kjønn - lukt, nyt den bitter søte lukten - kyss innsiden av hennes lår - nær, men ikke helt fram. Slikk og kyss områdene rundt hennes kjønn. Bruk fingrene til å tilfredstille henne de første gangene mens du kysser. Du... gjør dette da du selv er som kåtest - ikke etter at du selv er tilfreds, og... ikke "krev" noe..! Greit at man er ren, men lær deg like at mennesker har lukt - og ikke lukter parfyrme eller sitron! Lykke til på veg til optimal nytelse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jasså du

jeg elsker å slikke damen min, og jeg vet at hun liker det også. synes ikke det er noe å være redd for. synes det er deilig og elsker smaken av hennes to hull.

liker spesielt toern, og mener dette seriøst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...