Gjest simba Skrevet 28. februar 2002 Skrevet 28. februar 2002 Jeg lurer på om det er noen som har brukt IGIA touch n go hair removal system. Er det permanent? Vurderer og kjøpe det men vil vite om det virker først. 0 Siter
Gjest Anonym Skrevet 5. mars 2002 Skrevet 5. mars 2002 Hei! Har aldri hørt om IGIA, men du vet ikke prisen på det? Jeg er også veldig interessert i å få fjerna hårveksta mi permanent. Du vet ikke tilfeldigvis prisene på strålebehandling også? Håper på svar. Mvh. Caps 0 Siter
Gjest simba Skrevet 6. mars 2002 Skrevet 6. mars 2002 Hei! Har aldri hørt om IGIA, men du vet ikke prisen på det? Jeg er også veldig interessert i å få fjerna hårveksta mi permanent. Du vet ikke tilfeldigvis prisene på strålebehandling også? Håper på svar. Mvh. Caps Du kan gå inn på denne siden å lese om det eller evt. bestille det.... http://www.hairremoval.com/igiatouchandgo.htm 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.