AnonymBruker Skrevet 10. februar 2018 Del Skrevet 10. februar 2018 Er det noen her som forstår hvor vanskelig det er å føle at man er til bry for andre? Og hvor sårt det er? Jeg tror det er best å unngå alle slike situasjoner. Anonymkode: a9aef...e7e 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2018 Del Skrevet 10. februar 2018 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det noen her som forstår hvor vanskelig det er å føle at man er til bry for andre? Og hvor sårt det er? Jeg tror det er best å unngå alle slike situasjoner. Anonymkode: a9aef...e7e Det har nok de aller fleste mennesker opplevd i varierende grad. Vær oppmerksom på er at det lett kan bli en selvoppfyllende profeti. Det kan være ganske vanskelig å forholde seg til mennesker som på død og liv skal unngå alt og alle i stedet for å stå for det vedkommende faktisk synes og mener og at det er helt ok å syne og mene. Anonymkode: 8b29e...64f 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2018 Del Skrevet 10. februar 2018 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det har nok de aller fleste mennesker opplevd i varierende grad. Vær oppmerksom på er at det lett kan bli en selvoppfyllende profeti. Det kan være ganske vanskelig å forholde seg til mennesker som på død og liv skal unngå alt og alle i stedet for å stå for det vedkommende faktisk synes og mener og at det er helt ok å syne og mene. Anonymkode: 8b29e...64f Jeg gjør det nesten hele tiden.. det er så lite som skal til. Anonymkode: a9aef...e7e 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2018 Del Skrevet 10. februar 2018 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg gjør det nesten hele tiden.. det er så lite som skal til. Anonymkode: a9aef...e7e Jeg trenger ikke å være til bry for noen. Det er valg jeg har tatt og som jeg ikke trenger å velge mer. Det er best slik. Jeg orker ikke mer. Anonymkode: a9aef...e7e 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caprioli Skrevet 10. februar 2018 Del Skrevet 10. februar 2018 Problemet her er vel at det handler om hva du selv føler. Jeg kan jo føle meg både dum og verdiløs, uten at det på noe som helst sett og vis er riktig. Hva er du legger i å føle deg til bry? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2018 Del Skrevet 10. februar 2018 14 minutter siden, Caprioli skrev: Problemet her er vel at det handler om hva du selv føler. Jeg kan jo føle meg både dum og verdiløs, uten at det på noe som helst sett og vis er riktig. Hva er du legger i å føle deg til bry? Det jeg legger i å føle meg til bry: jeg er i veien for andre. Anonymkode: a9aef...e7e 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2018 Del Skrevet 10. februar 2018 Jeg vet når jeg er til bry for andre. Og da trekker jeg meg alltid unna. Det skal jeg gjøre denne gangen også. Takk for svar. Anonymkode: a9aef...e7e 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2018 Del Skrevet 11. februar 2018 Jeg fikk meg en liten knekk i kveld. Jeg har god grunn til å føle at jeg er til bry. Negative tanker om meg selv har strømmet bare på gjennom hele uka. Jeg føler meg ikke «bra nok», har forsøkt å jobbe mye med det, og følte jeg var på god vei. Nå vet jeg ikke hva jeg skal tenke og tro lenger. Klarer liksom ikke stole på noen. Anonymkode: a9aef...e7e 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mina1 Skrevet 11. februar 2018 Del Skrevet 11. februar 2018 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det noen her som forstår hvor vanskelig det er å føle at man er til bry for andre? Og hvor sårt det er? Jeg tror det er best å unngå alle slike situasjoner. Anonymkode: a9aef...e7e Jeg føler meg sånn. Er en årsak til at jeg velger å kun omgi meg med de nærmeste rundt meg om dagene. Jeg føler at jeg er livredd for å føle meg til bry for noen. Og de nærmeste mine er de som jeg aldri føler at jeg står i veien for 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2018 Del Skrevet 11. februar 2018 2 minutter siden, Mina1 skrev: Jeg føler meg sånn. Er en årsak til at jeg velger å kun omgi meg med de nærmeste rundt meg om dagene. Jeg føler at jeg er livredd for å føle meg til bry for noen. Og de nærmeste mine er de som jeg aldri føler at jeg står i veien for Har tenkt bare mer og mer på det samme selv. Anonymkode: a9aef...e7e 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mina1 Skrevet 11. februar 2018 Del Skrevet 11. februar 2018 (endret) 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Har tenkt bare mer og mer på det samme selv. Anonymkode: a9aef...e7e Ja ... Det blir sånn at jeg har alltid følt at venner kommer og forsvinner osv og de som alltid er trofaste er familien. Alt det andre bare virker til å ta lett på kontakten og forsvinne. Sikkert flere som kjenner seg igjen i det samme.... Kjenner folk som har så mye venner at jeg forstår ikke hvordan de i det hele tatt klarer å pleie kontakten med alle også. Også søker de stadig enda flere venner. Endret 11. februar 2018 av Mina1 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.