Gå til innhold

Spørsmål om data - prosjektor osv


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg skal lage en filmsnutt og bildeserie til en konfirmasjon. Jeg lager den på pc og vil vise den på en stor skjerm. Går det an å leie slik skjerm noe sted? Og hva heter det? Prosjektor? Kan jeg koble den til en vanlig pc med en kabel.

 

Jeg er som dere skjønner helt grønn på dette her, og trenger det inn med en teskje takk. :-D

Anonymkode: 468c6...778

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skal lage en filmsnutt og bildeserie til en konfirmasjon. Jeg lager den på pc og vil vise den på en stor skjerm. Går det an å leie slik skjerm noe sted? Og hva heter det? Prosjektor? Kan jeg koble den til en vanlig pc med en kabel.

 

Jeg er som dere skjønner helt grønn på dette her, og trenger det inn med en teskje takk. :-D

Anonymkode: 468c6...778

Jeg ville satset på prosjektor. Lett å frakte og gir stort bilde. Anbefaler å sjekke om noen kan låne med seg en fra jobben sin, det er det folk pleier gjøre i konfirmasjoner og sånt.

Den kan kobles til en vanlig pc, men anbefaler å teste på forhånd sammen noen som er litt teknisk anlagt, finnes litt ulike typer kabler og slikt.

Sørg for at det er en passe stor, lys overflate bildet kan vises på. Ta med laken og tape ellerno om det ikke finnes noe annet.

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar, Caprioli! Så projektor er maskinen, ikke lerretet man viser det på. Men jeg har sett sånne bærbare "leretter" som man kan dra opp på en måte, hva heter det da? Får man lånt/leid det også?

 

Spørs om jeg får lånt av noen akkurat den helgen, for det er jo veldig mange som konfirmeres samme helg....

 

 

Anonymkode: 468c6...778

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...