AnonymBruker Skrevet 11. februar 2018 Del Skrevet 11. februar 2018 Er det feil å ta en zyprexa for å roe ned hjernen selv om man er i en stabil periode? (Bipolar) bare så ufattelig sliten i huet og kjenner det fysisk Anonymkode: 7caa8...04c 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bibben Skrevet 12. februar 2018 Del Skrevet 12. februar 2018 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det feil å ta en zyprexa for å roe ned hjernen selv om man er i en stabil periode? (Bipolar) bare så ufattelig sliten i huet og kjenner det fysisk Anonymkode: 7caa8...04c Det er ikke feil bruk av Zyprexa i følge mine behandlere. Jeg har fått frie tøyler til å ta Zyprexa nettopp på slikt grunnlag som du skisserer. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest franklyscarlet Skrevet 12. februar 2018 Del Skrevet 12. februar 2018 3 timer siden, bibben skrev: Det er ikke feil bruk av Zyprexa i følge mine behandlere. Jeg har fått frie tøyler til å ta Zyprexa nettopp på slikt grunnlag som du skisserer. Samme her. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2018 Del Skrevet 12. februar 2018 Jeg fikk resept så har hentet ut olanzapine / zyprexsa nå og skal ta til kvelden.... håper jeg ikke får for mye restless legs.. sliter litt med det på zyprexa... men nå er det viktigere å roe ned hodet..... Anonymkode: 7caa8...04c 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bibben Skrevet 12. februar 2018 Del Skrevet 12. februar 2018 Lykke til! Håper du finner roen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2018 Del Skrevet 12. februar 2018 Takk. Dro på spinning og det hjalp litt en stund, men kjente dritten i huet da jeg gikk hjem har inntatt zyprexa nå... Anonymkode: 7caa8...04c 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.