Gå til innhold

Å gjøre andre glad er en glede


Gjest Mina1

Anbefalte innlegg

Jeg fikk dagens herlige kommentar i dag : en person kom bort til meg og fortalte at hun ble bare så glad og i godt humør hver gang hun ser meg. Og forteller at andre sier det samme om meg. Jeg ble så glad!. Bare å si noen slike varme ord.... Ja det gjorde meg glad. :)  Hvordan er det med dere? Får dere ofte høre slike varmende ord? 

 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Mina1 skrev:

Jeg fikk dagens herlige kommentar i dag : en person kom bort til meg og fortalte at hun ble bare så glad og i godt humør hver gang hun ser meg. Og forteller at andre sier det samme om meg. Jeg ble så glad!. Bare å si noen slike varme ord.... Ja det gjorde meg glad. :)  Hvordan er det med dere? Får dere ofte høre slike varmende ord? 

 

Det var nå veldig positivt :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Det var nå veldig positivt :) 

Ja jeg ble helt målløs av hva denne personen kunne fortelle meg. Jeg har en usedvanlig fin og bra personlighet påsto hun. Dette er det mange som sier til meg men jeg har ofte problemer å tro det selv pga min single situasjon. Men det er utrolig godt å høre. Og jeg måtte si det samme tilbake til vedkommende. Vedkommende gjør en utrolig fin handling med å si noen så gode ord :) . Jeg ble rett og slett glad :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Mina1 skrev:

Ja jeg ble helt målløs av hva denne personen kunne fortelle meg. Jeg har en usedvanlig fin og bra personlighet påsto hun. Dette er det mange som sier til meg men jeg har ofte problemer å tro det selv pga min single situasjon. Men det er utrolig godt å høre. Og jeg måtte si det samme tilbake til vedkommende. Vedkommende gjør en utrolig fin handling med å si noen så gode ord :) . Jeg ble rett og slett glad :D

Ja klart det, men du er jo en god person...det viser du her inne også :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja klart det, men du er jo en god person...det viser du her inne også :) 

Tusen takk :). Du er så snill og god. Du er en god person du også. Det viser du her inne at du er. Du er den som alltid er snill og god i ordene dine her inne, stjernestøv. <3.

Setter pris på deg her inne. 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida

Det var sikkert hyggelig å høre :)

Jeg ble glad på fredag : En av sjefene mine gikk rundt og presenterte en som var på besøk og da hun kom til meg, sa hun : Dette er Nicklus, hun er som poteten og kan brukes til det meste . 

Det synes jeg var hyggelig å høre. 

I dag ble jeg enda gladere . Jeg skulle til frisøren etter jobb og parkerte i parkeringshuset på et kjøpesenter. Bakvinduet på bilen åpnet seg av seg selv og det var helt umulig å få lukket den :(Måtte gå i fra bilen med åpent vindu. Så for meg at tuselappene ville flagre ut igjen. 

Ringte til kjæresten og klagde. Tror du ikke han dukket opp hos frisøren og hentet bilnøkkelen min og gikk ned i parkeringshuset og fikset bilen min da ? Han er gull verd den kjæresten altså :wub: Ble så glad. 

Etterpå kjøpte jeg blomster til han og skrev et fint kort og uttrykte min store takknemlighet. Så da gledet jeg han litt også :)

 

Endret av Nicklusheletida
.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Det var sikkert hyggelig å høre :)

Jeg ble glad på fredag : En av sjefene mine gikk rundt og presenterte en som var på besøk og da hun kom til meg, sa hun : Dette er Nicklus, hun er som poteten og kan brukes til det meste . 

Det synes jeg var hyggelig å høre. 

I dag ble jeg enda gladere . Jeg skulle til frisøren etter jobb og parkerte i parkeringshuset på et kjøpesenter. Bakvinduet på bilen åpnet seg av seg selv og det var helt umulig å få lukket den :(Måtte gå i fra bilen med åpent vindu. Så for meg at tuselappene ville flagre ut igjen. 

Ringte til kjæresten og klagde. Tror du ikke han dukket opp hos frisøren og hentet bilnøkkelen min og gikk ned i parkeringshuset og fikset bilen min da ? Han er gull verd den kjæresten altså :wub: Ble så glad. 

Etterpå kjøpte jeg blomster til han og skrev et fint kort og uttrykte min store takknemlighet. Så da gledet jeg han litt også :)

 

Det er noe som gleder i hverdagen :) . Det skal ikke mye til alltid. En liten kommentar, eller en liten handling er alt som skal til. Også blir man så glad!. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stopper aldri å tro på undre om  at man setter også pris på eldre og hva de bidrar med. Det er jo mennesker som forsker for å eliminere all sykdom og nød og hva da om vi ikke lenger tåler og anerkjenner også eldre personer som selvstendige og likeverdige og verdi i kraft av å være seg selv.😊

Anonymkode: 04e9a...b4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøver også å bidra til at andre skal ha det bra, men det er ikke alltid bra det heller, det er faktisk noen som har reagert på det. 

Anonymkode: 82ea8...f95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Mina1 skrev:

Tusen takk :). Du er så snill og god. Du er en god person du også. Det viser du her inne at du er. Du er den som alltid er snill og god i ordene dine her inne, stjernestøv. <3.

Setter pris på deg her inne. 

Tusen takk :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyggelig å høre sånne ord! Jeg får jo høre mye fint fra de hjemme, og innimellom på jobb, men kommer ikke på noe akkurat nå.

Vet at jeg betyr veldig mye for venninna mi, som har hatt et veldig stritt år. Hun sier ofte at hun er glad i meg og min støtte, noe jeg blir glad for å høre ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, påskelilje skrev:

Hyggelig å høre sånne ord! Jeg får jo høre mye fint fra de hjemme, og innimellom på jobb, men kommer ikke på noe akkurat nå.

Vet at jeg betyr veldig mye for venninna mi, som har hatt et veldig stritt år. Hun sier ofte at hun er glad i meg og min støtte, noe jeg blir glad for å høre ❤

Det er herlig å få høre slike ord. Jeg får ofte høre det ute i hverdagen. Utrolig nok. Får høre at jeg skiller meg ut blant folk med min unike gode personlighet, som er naturlig og tvers gjennom god og positiv. Det får jeg ofte høre. Høres ut som om jeg skryter nå... Men faktisk veldig mange sier det :D . Som sagt før i tråder her inne: ingen ser hva som rører seg inni meg. Jeg kan ha mitt å stri med, men ingen ser det. Jeg tenker også mye på andre, og liker å kunne glede eller gjøre noe ekstra for andre. Og det sier de skinner ut av meg. 

Det er kun kjærlighetslivet mitt som sagt som er "helt på tryne" , for alle andre så er jeg jo en fantastisk unik snill, og herlig personlighet! ;):D. Og godt er det!. 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...