Gå til innhold

tankene er vanskelig å forholde seg til.

Anbefalte innlegg

hei på dere

jeg vet ikke helt hva jeg skal si . men tankene gjør meg snart sprø.føler meg utrygg.redd min mor vil forgripe seg på meg igjen.hun misbrukte meg da jeg var 10 -11 år gammel.frustrasjonen blir for stor.og marerittene er der hver kveld .bildene av en ondskaps full mor som bare vil deg vondt.blir jeg aldri kvitt minnene.har mistet troen og håpet på en framtid uten smerter.til morgen i dag ville jeg ikke mer.kuttet meg opp på armen .men tok meg selv i skinnet før det var for dypt og stoppet det.tenkte på de som er glad i meg. selv om jeg ikke skjønner at noen kan være gla i stygge meg.vil ikke ha det sånn lenger.leveer i stadig frykt . frykt for at mamma skal gjøre megnoe vondt igjen.frykt for at det skal klikke fullstendig for henne og at hun skal prøve å drepe pappa, hun ahr truet med kniv før .og kastet blomster potte mot han,så hun kan miste besinnelsen fullstendig noen ganger når hun er full.jeg føler meg skyldig ,at alt sammen er min skyld, vet ikke om jeg makter dette stort lengere.er så fryktelig sliten.har mistet gleden .det er bare tristheten og frykten som jeg klarer å føle.

Fortsetter under...

Jeg kan bare ikke forstå at din egen mor kan gjøre noe sånt, du har vært i magen hennes blitt ammet av henne osv, kan bare ikke forstå det, du må virkelig føle deg ensom, det er det største tillitsbruddet som finnest, og så er du sikkert glad i henne fordi hun er din mor, nei, det er helt grusomt!!!

Uffa meg... Mister munn og mæle jeg...

Sender deg mange varme tanker og forsiktige klemmer om du tar imot...

Håper du er klar over at det ikke er din skyld alt dette??? Du har absolutt INGEN skyld i det som har hendt!!! Det var og er et gedigent tillitsbrudd fra en voksen som burde ha vett nok til å la være.... Stå på jente...!!!!

*mange varme styrkende klemmer og tanker* (om du vil ha...)

girlunknown

Kjære, kjære vennen min.

Det er vondt dette her, og du vet hva jeg tenker om moren din, det har vi snakket om mange ganger. INGEN foreldre skal behandle sine barn på den måten!

Bare vit at du kan ringe meg når som helst, telefonen min er på døgnet rundt så lenge det ikke er noe spesielt som skjer eller at batteriet går tomt for strøm.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...