Gå til innhold
erik123

Truxal

Anbefalte innlegg

erik123

Er det påvist at bruk av Truxal fører til impotens? Jeg har brukt Truxal i over 30 år og det har fungert. Men nå det siste året er jeg helt impotent. Vet ikke hva det skyldes. Har vært deprimert hele tiden, men tidligere fikk jeg ereksjon. Nå hjelper det ikke å se på porno. Er ikke 25 år lenger. 

Håper noen har erfaringer med dette. 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

issomethingwrong

Truxal fører snarere til priapisme enn impotens.. Det er ikke en vanlig bivirkning.

Tror du at etter 30 år med medisinen, at den plutselig bestemte seg for å gi deg impotens, eller tror du det kan ha andre årsaker? 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider
erik123

Det er nok medisinen som har skylda. Ingen tvil om det. Det har ikke andre årsaker. Har du en annen teori? Er du lege? 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider
stjernestøv
2 minutter siden, erik123 skrev:

Det er nok medisinen som har skylda. Ingen tvil om det. Det har ikke andre årsaker. Har du en annen teori? Er du lege? 

Ja medisiner påvirker mye.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
På 13.2.2018 den 19.25, erik123 skrev:

Er det påvist at bruk av Truxal fører til impotens? Jeg har brukt Truxal i over 30 år og det har fungert.

Og etter så lenge skulle plutselig denne bivirkingen dukke opp?

På 13.2.2018 den 19.25, erik123 skrev:

Men nå det siste året er jeg helt impotent. Vet ikke hva det skyldes. Har vært deprimert hele tiden, men tidligere fikk jeg ereksjon. Nå hjelper det ikke å se på porno. Er ikke 25 år lenger. 

Se der har du forklaringen.

Anonymkode: e99b3...0cf

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider
erik123

Det er masse bivirkninger som ikke er bra. Skulle helst greid meg uten, men det går ikke. Brukt medisiner siden 1973. 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
14 minutter siden, erik123 skrev:

Det er masse bivirkninger som ikke er bra. Skulle helst greid meg uten, men det går ikke. Brukt medisiner siden 1973. 

Da har du nok langtidsbivirkninger også :o 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider
kupton
På ‎13‎.‎02‎.‎2018 den 19.25, erik123 skrev:

Er det påvist at bruk av Truxal fører til impotens? Jeg har brukt Truxal i over 30 år og det har fungert. Men nå det siste året er jeg helt impotent. Vet ikke hva det skyldes. Har vært deprimert hele tiden, men tidligere fikk jeg ereksjon. Nå hjelper det ikke å se på porno. Er ikke 25 år lenger. 

Håper noen har erfaringer med dette. 

Det er svært usannsynlig at en bivirkning dukker opp først etter 30 år. Det er nok alderen. Har du lagt på deg? Har du noen somatiske plager/sykdommer i tillegg?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Ta en tur til lege.

Anonymkode: fcfda...4c2

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider
erik123
50 minutter siden, kupton skrev:

Det er svært usannsynlig at en bivirkning dukker opp først etter 30 år. Det er nok alderen. Har du lagt på deg? Har du noen somatiske plager/sykdommer i tillegg?

Ja jeg har gått opp i vekt. Ingen sykdommer utenom kronisk depresjon. 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider
kupton

Testosteronnnivået synker på 30 år. Fettceller produserer østrogen som heller ikke er bra for potensen. Depresjon er en libidokiller.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider
erik123

Hva mener folk om Tolvon? Er det et alternativ? Noen med erfaringer?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider
erik123
På 21.2.2018 den 13.00, kupton skrev:

Testosteronnnivået synker på 30 år. Fettceller produserer østrogen som heller ikke er bra for potensen. Depresjon er en libidokiller.

Da er det ikke noe å gjøre med det. Men utrolig trasig. 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

erik123
På 20.2.2018 den 20.19, stjernestøv skrev:

Da har du nok langtidsbivirkninger også :o 

Ja jeg er mye trøtt og er deprimert. Ingen matlyst. 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gondor

Bytt ad! Hvis du allikvel er deprimert er det ikke noe vits å stå på det du gjør hverken for den ene eller den andre grunn.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider
erik123

Jeg øker til 150mg. Truxal, da må jeg få sove. Kutte ut Zopiclone. Vanedannende og trafikkfarlig. 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

Artikler fra forsiden

×

Viktig informasjon

Vi benytter cookies til analyseformål, tilpasning av innhold og annonser og for å videreutvikle våre tjenester. Les mer her