AnonymBruker Skrevet 15. februar 2018 Del Skrevet 15. februar 2018 Mange har engasjert seg i bloggen jeg skrev om Line Holen (28) som ble sendt på tiltak av NAV og måtte spa grus for 13 000 kroner måneden. Senere ble hun sendt for å bygge bruer på en fjelltopp. Nå skal Line på sitt fjerde tiltak: NAV vil at tobarnsmoren skal jobbe i butikk en times togtur unna – på nattetid. http://helsetine.no/gikk-nav-line-matte-spa-grus/ Er det virkelig greit at NAV herjer slik med folk? Anonymkode: 88bfd...7b5 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2018 Del Skrevet 15. februar 2018 Nylig fulgte TV2 i hælene på henne da hun for få dager siden ble bedt om å dra i et jobbintervju en togtime unna: En butikk der hun kan få fast jobb, lokket NAV. Det viser seg i følge Line å være en butikk der en annen naver har vært i lang tid – UTEN å bli tilbudt jobben. Hun føler hun blir servert løgn og er skuffet. Etter intervjuet var hun enda mer ute av seg: «De vil at jeg skal jobbe på natta fra klokken 02.00 om morgenen,» skrev hun til meg på messenger og beklaget skrivefeil: Hendene var stivfrosne fordi det var en times ventetid på toget hjem. «Hallo, NAV! Hallo, Anniken Hauglie og Erna Solberg: Om natten skal denne mammaen være hos sine to små barn. Og hvordan skal hun komme hit 0200 på natten uten bil? Får hun egen sjåfør?» Anonymkode: 88bfd...7b5 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.