Gå til innhold

Slik gikk det med NAV-Line som måtte spa grus

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Mange har engasjert seg i bloggen jeg skrev om Line Holen (28) som ble sendt på tiltak av NAV og måtte spa grus for 13 000 kroner måneden. Senere ble hun sendt for å bygge bruer på en fjelltopp. Nå skal Line på sitt fjerde tiltak: NAV vil at tobarnsmoren skal jobbe i butikk en times togtur unna – på nattetid.

http://helsetine.no/gikk-nav-line-matte-spa-grus/

Er det virkelig greit at NAV herjer slik med folk?

Anonymkode: 88bfd...7b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nylig fulgte  TV2 i hælene på henne da hun for få dager siden ble bedt om å dra i et jobbintervju en togtime unna: En butikk der hun kan få fast jobb, lokket NAV. Det viser seg i følge Line å være en butikk der en annen naver har vært i lang tid – UTEN å bli tilbudt jobben. Hun føler hun blir servert løgn og er skuffet.

Etter intervjuet var hun enda mer ute av seg:  «De vil at jeg skal jobbe på natta fra klokken 02.00 om morgenen,» skrev hun til meg på messenger og beklaget skrivefeil: Hendene var stivfrosne fordi det var en times ventetid på toget hjem.

«Hallo, NAV! Hallo, Anniken Hauglie og Erna Solberg: Om natten skal denne mammaen være hos sine to små barn. Og hvordan skal hun komme hit 0200 på natten uten bil? Får hun egen sjåfør?»

Anonymkode: 88bfd...7b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...