Gå til innhold

Katt som sover mye?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har fått min første katt og har hatt den i 2 uker ca. I starten spiste den mye og var litt aktiv og koset mer. Men de siste dagene så har den spist mindre og sover ganske mye. Er dette normalt hos katter? Den er voksen og 6 år kastrert hannkatt. Han er innekatt også.

Har katten det kjipt hos meg siden den sover mer eller?

 

Anonymkode: b7b0c...349

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har fått min første katt og har hatt den i 2 uker ca. I starten spiste den mye og var litt aktiv og koset mer. Men de siste dagene så har den spist mindre og sover ganske mye. Er dette normalt hos katter? Den er voksen og 6 år kastrert hannkatt. Han er innekatt også.

Har katten det kjipt hos meg siden den sover mer eller?

 

Anonymkode: b7b0c...349

Hva er "ganske mye"?

Anonymkode: 13795...4aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nesten hele døgnet. våken litt nå og da og legger seg igjen 

Anonymkode: b7b0c...349

Katter sover 16-18 timer i døgnet. Eldre katter enda mer.

Anonymkode: 13795...4aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har fått min første katt og har hatt den i 2 uker ca. I starten spiste den mye og var litt aktiv og koset mer. Men de siste dagene så har den spist mindre og sover ganske mye. Er dette normalt hos katter? Den er voksen og 6 år kastrert hannkatt. Han er innekatt også.

Har katten det kjipt hos meg siden den sover mer eller?

 

Anonymkode: b7b0c...349

Katter kan sove vanvittig mye. Kanskje den har roet seg ned og føler seg trygg på sitt nye bosted og derfor sover mer? Men er du usikker så er det bare å ta en tur til dyrlegen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Katten vår sov nesten hele tiden, likte seg i godstolen sin. Da var han ti år, nå hadde han vært tolv år...har vært vekke i to år. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den har vært litt våken i natt og koset seg med meg med OL. Den har spist også bra. Litt mer våken nå også. Den virker i fin form så den har nok funnet roen her håper jeg. 

Anonymkode: b7b0c...349

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...