AnonymBruker Skrevet 16. februar 2018 Del Skrevet 16. februar 2018 Jeg har fått min første katt og har hatt den i 2 uker ca. I starten spiste den mye og var litt aktiv og koset mer. Men de siste dagene så har den spist mindre og sover ganske mye. Er dette normalt hos katter? Den er voksen og 6 år kastrert hannkatt. Han er innekatt også. Har katten det kjipt hos meg siden den sover mer eller? Anonymkode: b7b0c...349 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2018 Del Skrevet 16. februar 2018 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har fått min første katt og har hatt den i 2 uker ca. I starten spiste den mye og var litt aktiv og koset mer. Men de siste dagene så har den spist mindre og sover ganske mye. Er dette normalt hos katter? Den er voksen og 6 år kastrert hannkatt. Han er innekatt også. Har katten det kjipt hos meg siden den sover mer eller? Anonymkode: b7b0c...349 Hva er "ganske mye"? Anonymkode: 13795...4aa 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2018 Del Skrevet 16. februar 2018 Nesten hele døgnet. våken litt nå og da og legger seg igjen Anonymkode: b7b0c...349 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2018 Del Skrevet 16. februar 2018 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nesten hele døgnet. våken litt nå og da og legger seg igjen Anonymkode: b7b0c...349 Katter sover 16-18 timer i døgnet. Eldre katter enda mer. Anonymkode: 13795...4aa 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 16. februar 2018 Del Skrevet 16. februar 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har fått min første katt og har hatt den i 2 uker ca. I starten spiste den mye og var litt aktiv og koset mer. Men de siste dagene så har den spist mindre og sover ganske mye. Er dette normalt hos katter? Den er voksen og 6 år kastrert hannkatt. Han er innekatt også. Har katten det kjipt hos meg siden den sover mer eller? Anonymkode: b7b0c...349 Katter kan sove vanvittig mye. Kanskje den har roet seg ned og føler seg trygg på sitt nye bosted og derfor sover mer? Men er du usikker så er det bare å ta en tur til dyrlegen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2018 Del Skrevet 16. februar 2018 Er du sikker på at den ikke er våken om natten ? Anonymkode: b8e68...d78 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 16. februar 2018 Del Skrevet 16. februar 2018 Katten vår sov nesten hele tiden, likte seg i godstolen sin. Da var han ti år, nå hadde han vært tolv år...har vært vekke i to år. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2018 Del Skrevet 16. februar 2018 Den har vært litt våken i natt og koset seg med meg med OL. Den har spist også bra. Litt mer våken nå også. Den virker i fin form så den har nok funnet roen her håper jeg. Anonymkode: b7b0c...349 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.