AnonymBruker Skrevet 16. februar 2018 Skrevet 16. februar 2018 Hva tenker dere om ordet nåde?. Dette å være så raus med andre sine feil og overtramp at man er villig til å la det ligge. Da jeg hadde gjort en alvorlig feil holdt jeg på å bli gal av anger og dårlig samvittighet. Jeg hadde et stort behov for å bli møtt med nåde. At noen var glad i meg og gav meg nye sjanser uansett. Er vi litt for harde og dømmende mot hverandre ? Og da mener jeg ikke bare sånn venner imellom men også mot fremmede som virkelig har rotet det til. Anonymkode: 25c35...130 0 Siter
stjernestøv Skrevet 16. februar 2018 Skrevet 16. februar 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva tenker dere om ordet nåde?. Dette å være så raus med andre sine feil og overtramp at man er villig til å la det ligge. Da jeg hadde gjort en alvorlig feil holdt jeg på å bli gal av anger og dårlig samvittighet. Jeg hadde et stort behov for å bli møtt med nåde. At noen var glad i meg og gav meg nye sjanser uansett. Er vi litt for harde og dømmende mot hverandre ? Og da mener jeg ikke bare sånn venner imellom men også mot fremmede som virkelig har rotet det til. Anonymkode: 25c35...130 Alle feiler i livet, å vise nåde er viktig og rett mener jeg. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2018 Skrevet 17. februar 2018 Ikke å sparke andre som ligger nede. Samtidig er det veldig merkelig at mennesker som tydelig har store psykiske vanskeligheter velger å være i bestemte yrker såsom lege og sykepleie og vernepleie og lærer. Enkelte mennesker er bare veldig merkelige. Anonymkode: a620d...ec0 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2018 Skrevet 17. februar 2018 Jo men samtidig er vi ikke alle som tror våre egne øyne i dag. Anonymkode: a620d...ec0 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2018 Skrevet 17. februar 2018 Kanskje er det ikke for ingen ting at så mange må se seg om etter et annet yrke i dag. Anonymkode: a620d...ec0 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2018 Skrevet 17. februar 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ikke å sparke andre som ligger nede. Samtidig er det veldig merkelig at mennesker som tydelig har store psykiske vanskeligheter velger å være i bestemte yrker såsom lege og sykepleie og vernepleie og lærer. Enkelte mennesker er bare veldig merkelige. Anonymkode: a620d...ec0 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jo men samtidig er vi ikke alle som tror våre egne øyne i dag. Anonymkode: a620d...ec0 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jo men samtidig er vi ikke alle som tror våre egne øyne i dag. Anonymkode: a620d...ec0 1 time siden, AnonymBruker skrev: Kanskje er det ikke for ingen ting at så mange må se seg om etter et annet yrke i dag. Anonymkode: a620d...ec0 Beklager men jeg forstår virkelig ikke hva du skal frem til her ? . Mener du at mennesker i omsorgsyrket er nådeløse hvis de selv har hatt utfordringer ? Eller mener du at man ikke skal vise disse nåde ? Kanskje du selv har hatt dårlig erfaring med helsepersonel og lærere?? Anonymkode: 25c35...130 0 Siter
Gjest Gargamel Skrevet 17. februar 2018 Skrevet 17. februar 2018 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva tenker dere om ordet nåde?. Dette å være så raus med andre sine feil og overtramp at man er villig til å la det ligge. Da jeg hadde gjort en alvorlig feil holdt jeg på å bli gal av anger og dårlig samvittighet. Jeg hadde et stort behov for å bli møtt med nåde. At noen var glad i meg og gav meg nye sjanser uansett. Er vi litt for harde og dømmende mot hverandre ? Og da mener jeg ikke bare sånn venner imellom men også mot fremmede som virkelig har rotet det til. Anonymkode: 25c35...130 Folk er for harde mot fremmede, ja. For å ta et ekstremt eksempel: Jeg tviler på om de som slapp bomben over Hiroshima ville vært i stand til å banke opp en uskyldig liten unge, men de kunne gjøre uendelig mye verre ting så lenge de slapp å se ofrene i øynene. Det er nok sånn verden fungerer. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.