Gå til innhold

Ang strøm.

stjernestøv

Anbefalte innlegg

Hvor mye koster det å få oppdatert sikringsskapet, sånn at vi kan bruke mer strøm? Eller lønner det seg da heller å kjøpe varmepumpe? Og den varmer opp hele leiligheten? Er lei av å fryse. Kan jo fyre, men det er ikke alltid jeg orker det heller. Vil ha det varmt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, stjernestøv skrev:

Hvor mye koster det å få oppdatert sikringsskapet, sånn at vi kan bruke mer strøm? Eller lønner det seg da heller å kjøpe varmepumpe? Og den varmer opp hele leiligheten? Er lei av å fryse. Kan jo fyre, men det er ikke alltid jeg orker det heller. Vil ha det varmt. 

Ville helt klart vurdert varmepumpe. Så kan du bruke fyring + varmepumpe på de ekstreme dagene og kun varmepumpe ellers. 

Anonymkode: c3ac9...7c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ville helt klart vurdert varmepumpe. Så kan du bruke fyring + varmepumpe på de ekstreme dagene og kun varmepumpe ellers. 

Ok. Får vurdere det ja, ned å sjekke prisen på mandag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ok. Får vurdere det ja, ned å sjekke prisen på mandag. 

Ja gjør det, min familie er veldig fornøyd med å ha fått varmepumpa i hus. Har en veggmodell som gjør at det er god jevn lunk i hele huset, så kan man heller fyre litt på si. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja gjør det, min familie er veldig fornøyd med å ha fått varmepumpa i hus. Har en veggmodell som gjør at det er god jevn lunk i hele huset, så kan man heller fyre litt på si. 

Ok, det høres bra ut. Får fyre når det er masse kuldegrader da heller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 minutter siden, MxxM skrev:

Vi har også varmepumpe. Er veldig fornøyd, har det godt og varmt. 

Ok. Det er bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, stjernestøv skrev:

Kommer helt an på tverrsnittet på inntakskabelen. Må den byttes, blir det fort dyrt. Varmepumpe er nok en bedre løsning, og så klart å gidde å fyre :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Trine skrev:

Kommer helt an på tverrsnittet på inntakskabelen. Må den byttes, blir det fort dyrt. Varmepumpe er nok en bedre løsning, og så klart å gidde å fyre :D

Ok. Det er gammeldags alt her. Får gå for varmepumpe ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Da jeg hadde hus så installerte jeg varmepumpe og det var gull verdt. Jevn varme hele vinteren og brukte den som aircondition på sommeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, emilie321 skrev:

Da jeg hadde hus så installerte jeg varmepumpe og det var gull verdt. Jevn varme hele vinteren og brukte den som aircondition på sommeren.

Åh jeg vil ha :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, emilie321 skrev:

På varme sommerdager var det bare helt nydelig:)

Ja det kan jeg tenke meg :) Hva koster det egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja det kan jeg tenke meg :) Hva koster det egentlig?

Da jeg installerte så kjøpte jeg en som kostet litt, men skulle være veldig bra. Den gangen så ga jeg 15000 på tilbud og montering kom på noen tusen. Dette er  ca 14 år siden. Vet ikke dagens pris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, emilie321 skrev:

Da jeg installerte så kjøpte jeg en som kostet litt, men skulle være veldig bra. Den gangen så ga jeg 15000 på tilbud og montering kom på noen tusen. Dette er  ca 14 år siden. Vet ikke dagens pris.

Ok, takk. Koster vel mer i dag da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, takk. Koster vel mer i dag da. 

Ikke sikkert. Jo mer det blir solgt av et produkt jo lavere blir gjerne prisen. Se på TV'en, de er jo billigere i dag enn for mange år siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, emilie321 skrev:

Ikke sikkert. Jo mer det blir solgt av et produkt jo lavere blir gjerne prisen. Se på TV'en, de er jo billigere i dag enn for mange år siden.

Ja det er jo sant. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er jo sant. 

Tok kontakt med en som nettopp har installert varmepumpe. Vedkommende betalte 22000 med montering. Det var et kjent og godt merke. Vedkommende sa at en kunne få billigere også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...