Gå til innhold

Du som er mann; er du til å stole på?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vil de fleste voksne menn la seg friste av en unge vakker/søt/pen kvinne hvis hun var interessert, eller er dette en myte?

Anonymkode: a2430...702

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg svarer på det som to ulike spørsmål:

Vil jeg la meg friste hvis en kvinne viser interesse? Ja, hvis jeg selv er interessert, så. Det tror jeg kvinner også ville gjort.

Så til det du egentlig spør om, ville jeg la meg friste dersom jeg allerede var i et forhold? Nei. Jeg kan godt bli betatt og også være litt flørtete, men jeg går ikke noe lengre enn det. Synes egentlig det går ganske fint å slå av de bryterne når jeg er i et forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vil de fleste voksne menn la seg friste av en unge vakker/søt/pen kvinne hvis hun var interessert, eller er dette en myte?

Det er helt naturlig.

Anonymkode: 1b57a...705

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde mest sannsynlig ikke fanget opp signalene. så nei. Begge mine ekser klaget på att jeg var lite pågående sexuellt.

Anonymkode: 1a8a8...0db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har hørt flere menn si at de ønsker seg en på rundt sin egen alder :) 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, kupton skrev:

Gruppen "voksne menn" er vel ikke en homogen gruppe der alle oppfører seg likt.

Jeg tror gruppen av "voksne menn" er ulike. De er forskjellige. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Mina1 skrev:

Jeg tror gruppen av "voksne menn" er ulike. De er forskjellige. 

Voksne menn er omtrent like ulike som andre folk :rolleyes::P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tviler på om de fleste ville vært utro bare de fikk anledning. Man kan bli satt ut og fristet, men uten å gi etter for fristelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Xtra skrev:

Voksne menn er omtrent like ulike som andre folk :rolleyes::P

Ja det er sant. Jeg leser jo det her inne. Jeg må innrømme at jeg av visse årsaker har vært litt "mannehater", men jeg forsøker å se på det anderledes . Jeg ser jo her inne at det er masse hyggelige menn personlighetsmessig og. Så menn er ulike som alt annet. :) . Jeg har opplevd at en del menn er så rolige og behagelig å prate med og. Det er sånn det er. Menn er ulike som alt annet. Og heldigvis for det :D .

Sånn er det med ønsker også. Noen ønsker yngre damer, og noen jevnaldrende. Det er garantert slik med damer også :) 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Gargamel skrev:

Jeg tviler på om de fleste ville vært utro bare de fikk anledning. Man kan bli satt ut og fristet, men uten å gi etter for fristelsen.

Er helt enig i det. Jeg tror det har noe med samvittigheten og hvor glad man er i damen sin/ eller mannen sin :) . Jeg har aldri vært utro. Men meg og ekssamboeren var det slutt mellom i perioder...av og på osv... Og da møtte jeg en annen fyr, og jeg husker at jeg kom hjem gråtende med dårlig samvittighet til han, forteller det  fordi jeg følte at jeg hadde vært utro siden vi fortsatt bodde fortsatt  i samme leilighet. For jeg var for glad i ekssamboeren min til å svikte han på noen som helst måte egentlig. Men det var av og på. Utroskap er en skam synes jeg. 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...