stjernestøv Skrevet 20. februar 2018 Del Skrevet 20. februar 2018 Denne er bra 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 20. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2018 Bra denne og 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 20. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2018 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mina1 Skrevet 21. februar 2018 Del Skrevet 21. februar 2018 16 timer siden, stjernestøv skrev: Herlig med musikk, stjernestøv <3 . Elsker det!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aspergers Inc. Skrevet 21. februar 2018 Del Skrevet 21. februar 2018 5 minutter siden, Mina1 skrev: Herlig med musikk, stjernestøv <3 . Elsker det!!! La oss nå få litt skikkelig metal her! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 21. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2018 11 minutter siden, Mina1 skrev: Herlig med musikk, stjernestøv <3 . Elsker det!!! Hørte mye på det i ungdommen Liker det fremdeles 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 21. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2018 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mina1 Skrevet 21. februar 2018 Del Skrevet 21. februar 2018 1 time siden, Aspergers Inc. skrev: La oss nå få litt skikkelig metal her! Nyt musikken! . 53 minutter siden, stjernestøv skrev: Herlig :). Skal finne noen låter etter at jeg har trent 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mina1 Skrevet 21. februar 2018 Del Skrevet 21. februar 2018 (endret) 2 timer siden, stjernestøv skrev: Hørte mye på det i ungdommen Liker det fremdeles Endret 21. februar 2018 av Mina1 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mina1 Skrevet 21. februar 2018 Del Skrevet 21. februar 2018 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 21. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2018 3 minutter siden, Mina1 skrev: Nydelig den <3 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mina1 Skrevet 21. februar 2018 Del Skrevet 21. februar 2018 (endret) 5 minutter siden, stjernestøv skrev: Nydelig den <3 Ja <3... gamle minner fra ungdomstiden. Husker at jeg og venninnene mine hørte en låt om igjen og om igjen da vi var i 15 års alderen.. Denne : Endret 21. februar 2018 av Mina1 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 21. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2018 1 minutt siden, Mina1 skrev: Ja <3... gamle minner fra ungdomstiden. Husker at jeg og venninnene mine hørte en låt om igjen og om igjen da vi var i 15 års alderen.. Denne : Ja masse fine fra ungdomstiden Hørte bare på disse i forbifarten jeg da, men nå syns jeg de er fine <3 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mina1 Skrevet 21. februar 2018 Del Skrevet 21. februar 2018 Akkurat nå, stjernestøv skrev: Ja masse fine fra ungdomstiden Hørte bare på disse i forbifarten jeg da, men nå syns jeg de er fine <3 Lå feil link ut i begynnelsen: det var "the actor" som vi hørte på. Michael Learns To Rock var flinke. Husker meg og min bestevenninne satt å så på de på en musikk-kanal på tv som de spillte mye på... Og så synes vi at en av de i gruppen var så søt 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 21. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2018 1 minutt siden, Mina1 skrev: Lå feil link ut i begynnelsen: det var "the actor" som vi hørte på. Michael Learns To Rock var flinke. Husker meg og min bestevenninne satt å så på de på en musikk-kanal på tv som de spillte mye på... Og så synes vi at en av de i gruppen var så søt Ja den er jo veldig kjent Her spilte vi alt mulig av forskjellige sjangere 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mina1 Skrevet 21. februar 2018 Del Skrevet 21. februar 2018 1 minutt siden, stjernestøv skrev: Ja den er jo veldig kjent Her spilte vi alt mulig av forskjellige sjangere Det er sant . Husker du denne: Minner tilbake til 15 års alderen dette : 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mina1 Skrevet 21. februar 2018 Del Skrevet 21. februar 2018 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 21. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2018 2 minutter siden, Mina1 skrev: Det er sant . Husker du denne: Minner tilbake til 15 års alderen dette : Ja den hørte jeg mye på 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 21. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2018 2 minutter siden, Mina1 skrev: Sjølvdigger sang 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mina1 Skrevet 21. februar 2018 Del Skrevet 21. februar 2018 1 minutt siden, stjernestøv skrev: Sjølvdigger sang Haha faktisk helt enig . Husker jeg hørte på den låten da jeg var tenåring, og jeg var helt inlove i Chesney Hawkes.. men fy for en sjølvdiggertekst 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.