Gå til innhold

Blodprøve viste at ssri ikke virker på meg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, cilie skrev:

Han er et geni - sånn på ekte😃

ja når vi ikke har nhd her er det godt å ha han:)

Anonymkode: a3528...f97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

ja når vi ikke har nhd her er det godt å ha han:)

Anonymkode: a3528...f97

Mulig vi har begge her. Hvem vet..

Anonymkode: 243a2...590

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan kan en blodprøve vise at det ikke virker? Jeg gikk på ssri i flere år,men følte ikke det virket. Men har aldri hørt at en blodprøve kan avsløre det,ingen har fortalt meg det.

Anonymkode: 8e757...d59

https://forskning.no/medisin-depresjon/2015/12/fremtidsscenario-blodprove-kan-vise-om-antidepressive-medisiner-vil-virke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, issomethingwrong skrev:

I wish :D:D 

Ja, du vet Snorkfrøken er jo Mummitrollets kjæreste....in real life, skulle jeg til å si❤️:D

IMG_7628.PNG

Anonymkode: 8e757...d59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ok,må man ta denne genprøven når man går på medisin eller kan man se det uten? Sikkert et dumt spørsmål, men her er det noe som har gått meg hus forbi...

Anonymkode: 8e757...d59

Jeg tok den når jeg gikk på medisin

 

Anonymkode: 9c5fc...bcf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Kalevaala skrev:

Når jeg leser dette så er det ikke så rart jeg er deprimert, ekstremt stressa og sliter med hukommelsen. Tenk å få vite det etter en mannsalder på AD med stygge bivirkninger😔

Anonymkode: 9c5fc...bcf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når jeg leser dette så er det ikke så rart jeg er deprimert, ekstremt stressa og sliter med hukommelsen. Tenk å få vite det etter en mannsalder på AD med stygge bivirkninger😔

Anonymkode: 9c5fc...bcf

Det er veldig trist, og du er nok ikke alene om det.  Jeg ser veldig frem til fremtidens depresjonsbehandling der du kan slippe å ta medisin som ikke fungerer bra for deg, og med en gang få den rette, som hjelper deg isteden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Kalevaala skrev:

Det er veldig trist, og du er nok ikke alene om det.  Jeg ser veldig frem til fremtidens depresjonsbehandling der du kan slippe å ta medisin som ikke fungerer bra for deg, og med en gang få den rette, som hjelper deg isteden. 

Takk kjære deg for gode ord...❤begynner å lure på om jeg er på vei inn i en identitetskrise...vet ikke hvordan jeg skal forholde meg til verden, min samboer, meg selv....lenger. kanskje det er depresjonen som har et jerngrep på meg...håper virkelig brintellix kan hjelpe.

Anonymkode: 9c5fc...bcf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...