AnonymBruker Skrevet 24. februar 2018 Del Skrevet 24. februar 2018 Tips noen? Anonymkode: 5b3fe...8af 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ISW Skrevet 24. februar 2018 Del Skrevet 24. februar 2018 Jeg tror ikke det er lov å gi selvdestruktive råd på DOL. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2018 Del Skrevet 24. februar 2018 Er så selvdestruktiv det går an å bli allerede, fire mnd med alvorlig depresjon. Trenger å OPP! Anonymkode: 5b3fe...8af 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest elina777 Skrevet 24. februar 2018 Del Skrevet 24. februar 2018 Vet du i det hele tatt hva mani er? Det sender deg i belter på sykehus uten at du erindrer hvorfor og føles helt jævlig. Nå ble jeg provoser 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
XbellaX Skrevet 24. februar 2018 Del Skrevet 24. februar 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Er så selvdestruktiv det går an å bli allerede, fire mnd med alvorlig depresjon. Trenger å OPP! Anonymkode: 5b3fe...8af Ikke vanskelig å forstå at du blir desperat men å fremprovosere en mani er ikke veien å gå. Får du medisinsk oppfølging fra psykiater eller fastlege? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2018 Del Skrevet 24. februar 2018 28 minutter siden, elina777 skrev: Vet du i det hele tatt hva mani er? Det sender deg i belter på sykehus uten at du erindrer hvorfor og føles helt jævlig. Nå ble jeg provoser Ok, hypomani da. Anonymkode: 5b3fe...8af 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2018 Del Skrevet 24. februar 2018 Hvorfor?? Av to onder, er depresjon litt mer bedagelig.. Anonymkode: 35ca9...cca 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest franklyscarlet Skrevet 24. februar 2018 Del Skrevet 24. februar 2018 Jeg var en i alvorlig depresjon i flere måneder i fjor, og i begynnelsen av dette året. Ingenting fungerte, helt til jeg fikk prøve Latuda. Tar 37 mg. Begynte å sove mindre, fikk mer energi, flere ideer, ble mer optimistisk, fikk igjen humoren min osv. Kanskje det kan funke for deg? Det er het nytt nå at man kan få Latuda for BP depresjon. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.