Gå til innhold

10 mg melatonin.


stjernestøv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er mye, vanlig dosering er 2mg (circadin), noen leger skriver ut 3mg, som importeres spesielt. 

Anonymkode: a7e3a...b49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er mye, vanlig dosering er 2mg (circadin), noen leger skriver ut 3mg, som importeres spesielt. 

Anonymkode: a7e3a...b49

Så 5 mg er ikke vanlig?, det er det vi har her som jeg bestilte. Var ei i usa som sa at psykiateren til dattera gav henne 10 mg melatonin. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, stjernestøv skrev:

Er det noen som tar det? Er det mye eller ok? I usa er det visst vanlig. 

Jeg prøve 2mg Circadin nylig, og følte meg helt jævlig etterpå (slapp og sigen, svimmel, kvalm og frossen, men absolutt ikke trøtt). Aldri mer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Så 5 mg er ikke vanlig?, det er det vi har her som jeg bestilte. Var ei i usa som sa at psykiateren til dattera gav henne 10 mg melatonin. 

Det kommer vel an på hva slags medikament du har bestillt. Og bestiller du slikt på nettet vet du ikke sikkert hva du får.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, gråstein skrev:

Jeg prøve 2mg Circadin nylig, og følte meg helt jævlig etterpå (slapp og sigen, svimmel, kvalm og frossen, men absolutt ikke trøtt). Aldri mer!

Ok. Selv ble jeg helt rar av 5 mg + seroquel, vet ikke om jeg prøver det igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, gråstein skrev:

Det kommer vel an på hva slags medikament du har bestillt. Og bestiller du slikt på nettet vet du ikke sikkert hva du får.

Nei kunne være sukker sa sykepleieren. Men det står melatonin på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Fionys skrev:

Anbefaler deg fremdeles å slutte med selvmedisinering og kontakt legen å få hjelp der.

Ok. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, stjernestøv skrev:

Så 5 mg er ikke vanlig?, det er det vi har her som jeg bestilte. Var ei i usa som sa at psykiateren til dattera gav henne 10 mg melatonin. 

 

Er det kapsler? Jeg brukte tre 3 mg Melatonin-kapsler (2003), men hadde liten effekt av disse. Jeg vet ikke, men tenker det kanskje kan være forskjell på tabletter og kapsler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Eva Sofie skrev:

 

Er det kapsler? Jeg brukte tre 3 mg Melatonin-kapsler (2003), men hadde liten effekt av disse. Jeg vet ikke, men tenker det kanskje kan være forskjell på tabletter og kapsler.

Det er ikke kapsler. Min sønn har tatt 5 mg, men nå er det ikke alltid det virker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melatonin er i de fleste land et kosttilskudd. I Norge er det reseptpliktig.

Det går ikke an å ta overdose av melatonin. Ta den dosen som legen sier du skal ta, og hvis du har kjøpt det i utlandet; den dosen som står på pakken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, issomethingwrong skrev:

Melatonin er i de fleste land et kosttilskudd. I Norge er det reseptpliktig.

Det går ikke an å ta overdose av melatonin. Ta den dosen som legen sier du skal ta, og hvis du har kjøpt det i utlandet; den dosen som står på pakken.

Ok. Det var nå godt å vite. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...