Gå til innhold

Skjønner ikke helt dette om arbeidsliv...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

26 minutter siden, XbellaX skrev:

Godt mulig, og i følge avdelingsansvarlig var det helt nødvendig fordi Norge hadde ikke nok arbeidskraft alene til å dekke behovet på nåværende tidspunkt.

Med respekt å melde snakker avdelingsansvarlig bullshit.

EØS-avtalen fører til sosial dumping, lønnspress fra underbetalte arbeidsinnvandrere og arbeidsledighet blandt nordmenn.

Anonymkode: 4bf5c...f28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Med respekt å melde snakker avdelingsansvarlig bullshit.

EØS-avtalen fører til sosial dumping, lønnspress fra underbetalte arbeidsinnvandrere og arbeidsledighet blandt nordmenn.

Anonymkode: 4bf5c...f28

Det er godt du alltid vet best :-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, XbellaX skrev:

Det er godt du alltid vet best :-) 

Du har ingen vettuge argumenter.

Anonymkode: 4bf5c...f28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer til å bli stadig mer behov for arbeidskraft i helse- og omsorgssektoren. Utfordringen blir å finne penger til å betale dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mye sosial dumping i Norge. Og jeg har selv benyttet meg av å få bilen vasket for en 200 lapp, eller klippet meg for 100,- 

De som ikke kjører RILUM de taper på åpne grenser. Sånn er det bare.

Anonymkode: 26cca...7d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som jeg opplever det er alt gradvis bare blitt mer og mer politisert i samfunnet.Dette taper vi mye på. Det spiller mye mer inn i livene våre enn vi forstår tror jeg og jeg føler ikke det er noen god utvikling. Enkelte vil kanskje si at vi forvalter ressursene våre bedre enn før men jeg tviler sterkt på det. Årsak til mye problemer  er jo at man før manglet kunnskap men vi handler før vi tenker og har kunnskap om igjen og omigjen. Det er en utvikling med mer og mere "stråmenn " og skjulte agendaer som det stod om i forberedende logikken Utmattelsesykdommer tror jeg er de eneste fruktene vi vil høste.Det spilles rått på folks følelser om at går det dårlig med naboen så går det bra med meg. Man river bare i sund det lille man har på den måten. Man ønsker at folk skal få barn men er ikke villig som samfunn å investere i prosjektet.

Anonymkode: 8e9ec...41b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...