Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei tror jeg har sopp i underlivet klør en del og en del utflod. mer etter mens.

skiftet undertøy fire ganger om dagen,  så gikk jeg til apoteket å fant  Canesten Krem 1 % og brukt  Pevaryl Depot Kombinasjonspakning Vagitorie 150 mg/Krem 1 %

og prøvd en gang Diflucan Kaps 

hva mer kan jeg gjøre ? eller er det noen annet jeg kan prøve? 

har ikke vært hos legen er litt flau å dra ditt med det synes jeg.

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Hvis du ikke blir bra av den behandlingen du har fått for antatt sopp, så bør du ta en tur til legen. Sopp og andre underlivsplager er 'hverdagskost' for en lege og ikke noe man som pasient skal være flau over.

Vennlig hilsen Mette

8 timer siden, Sarkd skrev:

Hei tror jeg har sopp i underlivet klør en del og en del utflod. mer etter mens.

skiftet undertøy fire ganger om dagen,  så gikk jeg til apoteket å fant  Canesten Krem 1 % og brukt  Pevaryl Depot Kombinasjonspakning Vagitorie 150 mg/Krem 1 %

og prøvd en gang Diflucan Kaps 

hva mer kan jeg gjøre ? eller er det noen annet jeg kan prøve? 

har ikke vært hos legen er litt flau å dra ditt med det synes jeg.

I mellomtiden kan du kjøpe noen truseinnlegg som beskytter undertøyet ditt, så du slipper å skifte truse så mange ganger om dagen. Om du har mye utflod kan du også bruke de minste bindene til tena lady, de tynneste. De er også gode.

Anonymkode: cedbd...72c

• 2 uker senere...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...