Gå til innhold

Forelsket i en som har kjærste


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har vært forelsket i en person i 3 og et halvt år nå men hun har da kjærste, klarer ikke få personen ut av tankene samme hva selv in jeg har hatt kjærste iløpet av de 3 og et halvt årene. i Sommer kom hun bort til meg og begynte med prating, fulgte henne på bussen, satt med henne på bussen, ende med klining av seg selv. hun ba meg møtte henne forskjellige steder som også ende med klining som varte 4-5 måneder, som gjorde at jeg ble bare mere forelsket i henne da enn noen gang. også da senere så sa hun at hun var glad i han hun var sammen med og elsket han og at jeg da burde finne en annen en. men hvordan skal man takle sånt da det eneste man gjør er å tenke på den jenta hver dag, hver time, hvert minutt, hvert sekund uansett hva jeg gjør. Føler jeg bare elsker personen mere da man ser personen, at man da ønsker bare spole tiden tilbake gjøre sommereni fjord på nytt da alt det som skjedde med kliningen osv skjedde. er jo ikke akkurat noe av knapp man kan skru av da det gjeler sånt. hva bør man gjøre? 

Anonymkode: 8f8a1...e52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har vært forelsket i en person i 3 og et halvt år nå men hun har da kjærste, klarer ikke få personen ut av tankene samme hva selv in jeg har hatt kjærste iløpet av de 3 og et halvt årene. i Sommer kom hun bort til meg og begynte med prating, fulgte henne på bussen, satt med henne på bussen, ende med klining av seg selv. hun ba meg møtte henne forskjellige steder som også ende med klining som varte 4-5 måneder, som gjorde at jeg ble bare mere forelsket i henne da enn noen gang. også da senere så sa hun at hun var glad i han hun var sammen med og elsket han og at jeg da burde finne en annen en. men hvordan skal man takle sånt da det eneste man gjør er å tenke på den jenta hver dag, hver time, hvert minutt, hvert sekund uansett hva jeg gjør. Føler jeg bare elsker personen mere da man ser personen, at man da ønsker bare spole tiden tilbake gjøre sommereni fjord på nytt da alt det som skjedde med kliningen osv skjedde. er jo ikke akkurat noe av knapp man kan skru av da det gjeler sånt. hva bør man gjøre? 

Anonymkode: 8f8a1...e52

Hvis dere nå skulle bli sammen - hvorfor skulle hun ikke gjøre det samme mot deg? Akkurat slik oppførsel er svært lite sjarmerende - man kliner ikke rundt bak sin kjærestes rygg. Vil du være i stand til å stole på at det ikke skjer igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet hun har hatt føleser for meg tidligere men sto hun hadde kjærste den gang så gjorde ikke noe med det da fordi ville ikke ødlegge for hun og hun det sto hun var sammen med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har vært forelsket i en person i 3 og et halvt år nå men hun har da kjærste, klarer ikke få personen ut av tankene samme hva selv in jeg har hatt kjærste iløpet av de 3 og et halvt årene. i Sommer kom hun bort til meg og begynte med prating, fulgte henne på bussen, satt med henne på bussen, ende med klining av seg selv. hun ba meg møtte henne forskjellige steder som også ende med klining som varte 4-5 måneder, som gjorde at jeg ble bare mere forelsket i henne da enn noen gang. også da senere så sa hun at hun var glad i han hun var sammen med og elsket han og at jeg da burde finne en annen en. men hvordan skal man takle sånt da det eneste man gjør er å tenke på den jenta hver dag, hver time, hvert minutt, hvert sekund uansett hva jeg gjør. Føler jeg bare elsker personen mere da man ser personen, at man da ønsker bare spole tiden tilbake gjøre sommereni fjord på nytt da alt det som skjedde med kliningen osv skjedde. er jo ikke akkurat noe av knapp man kan skru av da det gjeler sånt. hva bør man gjøre? 

Anonymkode: 8f8a1...e52

Hun har gitt deg et klart svar ( til tross for klining ) og du kommer ikke lenger med dette nå.

Da skal du være mulig å skru av hvis du går inn for det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som andre har skrevet ovenfor er det Dr. Capriolis favorittløsning som gjelder her: Hold deg bort fra vedkommende, både mentalt og fysisk, så vil du med tiden ikke synes det er viktig lenger.

Det er kun tortur i å holde dette ved like. På et eller annet tidspunkt må du la det slippe. Da kommer en vond periode. Men den må du gjennom uansett, så du velger selv hvor lenge du vil torturere deg selv først.

Hun gir deg tegn fordi hun vet at hun har deg som en lydig hund ved fingertuppen sin, og liker oppmerksomheten/makten/leken/... med dette.

PS: Nei, jeg er ikke doktor.

Endret av Caprioli
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du m å bare akseptere situasjonen og godta at dette er over.bestem deg for at n å skal du videre.lykke til 💜 

Anonymkode: 8cd55...58f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har vært forelsket i en person i 3 og et halvt år nå men hun har da kjærste, klarer ikke få personen ut av tankene samme hva selv in jeg har hatt kjærste iløpet av de 3 og et halvt årene. i Sommer kom hun bort til meg og begynte med prating, fulgte henne på bussen, satt med henne på bussen, ende med klining av seg selv. hun ba meg møtte henne forskjellige steder som også ende med klining som varte 4-5 måneder, som gjorde at jeg ble bare mere forelsket i henne da enn noen gang. også da senere så sa hun at hun var glad i han hun var sammen med og elsket han og at jeg da burde finne en annen en. men hvordan skal man takle sånt da det eneste man gjør er å tenke på den jenta hver dag, hver time, hvert minutt, hvert sekund uansett hva jeg gjør. Føler jeg bare elsker personen mere da man ser personen, at man da ønsker bare spole tiden tilbake gjøre sommereni fjord på nytt da alt det som skjedde med kliningen osv skjedde. er jo ikke akkurat noe av knapp man kan skru av da det gjeler sånt. hva bør man gjøre? 

Anonymkode: 8f8a1...e52

Uff, det der er så vondt. Samtidig har hun gitt deg beskjed om at det ikke blir dere, og da må man bare holde ut til det blekner/gir seg. -For det vil det med tiden, selv om det sikkert ikke virker slik nå. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, themarwik skrev:

men til tider virker det som det er bare noe hun sier det med at hun har kjærste og at hun bare er redd men er så vanskelig å vite

Det høres vel rart ut... I så fall er det kanskje nok en grunn til å styre unna? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...