Gjest elina777 Skrevet 27. februar 2018 Del Skrevet 27. februar 2018 En vekter fulgte etter meg da jeg i mani gikk halvnaken rundt og i hijab og han filmet meg med telefonen. tror dere han filmet for sin egen del eller for å skaffe hjelp? Han ropte at jeg trengte hjelp, men redd jeg ligger på YouTube eller noe i mitt bisarre antrekk 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2018 Del Skrevet 28. februar 2018 Tror du kan slappe av Anonymkode: d3f94...b66 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2018 Del Skrevet 4. mars 2018 Herregud Anonymkode: 00e75...20a 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
påskelilje Skrevet 4. mars 2018 Del Skrevet 4. mars 2018 Han gjorde det nok for å skaffe hjelp. Tviler på at det er lagt ut. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mari Y Skrevet 5. mars 2018 Del Skrevet 5. mars 2018 Man skal jo ikke filme andre mennesker uansett 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.